SPECIALISTA NA ON-LINE MARKETING

10 konkrétních výhod, které vám přinese SEO audit

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Nemůžete být expertem na všechno. Ano, správný podnikatel je sice sám sobě programátorem, administrátorem, ideamakerem, copywriterem i SEO specialistou, jenže veškeré činnosti, které se s těmi profesemi pojí, ovládá jen částečně. Jistě, pro začátek to stačí, ale polovičatě řešené SEO znamená i naplnění pouze 50 % potenciálu, který ve vašem projektu dříme. A to je škoda, nemyslíte?

Konstruktivní kritika je nezbytným předpokladem progresu. Což o to, dílčího úspěchu lze dosáhnout i s počátečním nadšením, ale nikdo není dokonalý a ani sebevětší entuziasmus v kombinaci s prvotním stádiem workoholismu vám nezajistí úspěšnou online propagaci toho, v čem jste nejsilnější. Pokud chcete dostat váš internetový byznys na další level, SEO audit je tím pravým prvním krokem na cestě k vyšší metě. Uvidíte, že budete víc vidět.

SEO audit – co a proč?

SEO audit vám poskytne komplexní zpětnou vazbu na vaše stránky. Odkrývá pohled vyhledávačů, který je důležitý pro účinnou optimalizaci webu. A naplnění potenciálu vašeho podnikání. Co všechno takový SEO audit obnáší a jaké konkrétní výhody vám přinese?

  1. Rank tracking

Rank tracking vám ukáže základní přehled, jak si stojíte v nejdůležitějších vyhledávačích na relevantní klíčová slova. Zjistíte, jak se vaše pozice průběžně mění a získáte elementární přehled o statistikách konkurence. Samozřejmě, mohli byste si tato spojení ručně zadávat do všech vyhledávačů a postupně si zapisovat, na jaké pozici jste, ale kdo má na to čas?

  1. Site tracking a site ranking by page

Prostřednictvím site trackingu zjistíte, jak často jsou vyhledávána relevantní klíčová slova, kterak si vede v SERPu (stránce výsledku vyhledávání) a zdali máte k těmto výrazům přiřazené nějaké stránky na webu. Site ranking by page vám poté ukáže, jak si na jednotlivých (pod)stránkách stojí konkrétní klíčová slova.

  1. Nebezpeční konkurenti

Konkurence nikdy nespí. A my to dobře víme. Proto rozhodně stojí za to, podívat se na ni zblízka. Jak si vede v porovnání s vámi? Kolik má zpětných odkazů? Jaká je její průměrná pozice? To a další užitečné informace vám jistě pomohou lépe promyslet taktiku boje.

  1. SEO analysis summary

Než se pustíme do konkrétních (a tím pádem i trošičku techničtěji orientovaných) doporučení, tak nejprve přehlednou formou obecně zjistíte, kolik z vašich stránek potřebuje vylepšit a jak rychle se jednotlivé stránky zobrazují na počítači i mobilních zařízeních.

  1. Přehled SEO problémů webu a přehled optimalizace vstupních stránek

Jaká je celková míra optimalizace vašeho webu? Kolik jsme našli problémů? Odpovědi na tyto (a ještě mnohé další) otázky naleznete v následujícím přehledu.

Objevíte i jednoduchý návod, jak nalezené problémy odstranit a zvýšit tak celkovou míru optimalizace, což povede k vaší katapultaci směrem hore v SERPu.

  1. Landing page SEO

Poté, co odstraníte ty nejdůležitější nedostatky obecnějšího charakteru, se podíváme na každou vstupní stránku, na kterou můžete odkazovat reklamu či odkazy zvlášť. A pěkně detailně. Dostanete srozumitelný přehled a návrhy na opravu zásadních i méně závažných chybiček, které vám brání v rozletu.

  1. Page speed

Všichni víme, že rychlost je jedním z nejdůležitějších hodnotících faktorů algoritmu vyhledávání. Jak rychle se načítají jednotlivé stránky a kde je prostor ke zlepšení?

  1. Optimalizace pro mobily

Doba, kdy jste na internetu surfovali pouze přes počítač, je dávno pryč. Nyní se většina návštěv uskuteční prostřednictvím mobilních zařízení. A ví to i Google, který už znevýhodňuje weby s pomalým načítáním na mobilních zařízeních. Jak jsou na ně vaše stránky optimalizovány? Co je v pořádku a jaké atributy by potřebovaly vylepšit?

  1. Backling quality check

Důležitost zpětných odkazů jsme si podrobně vysvětlili již v jednom ze starších článků. Kvalitní linkbuilding je nezbytnou esencí efektivní SEO strategie.  Jsou vaše zpětné odkazy (interní i externí) funkční? Je jich dostatek? S naším SEO auditem budete mít o nich naprostý přehled a zjistíte, na čem by bylo záhodno ještě zapracovat.

  1. Social media engagement

Jediné, co je horší, než když se o vás mluví, je to, když se o vás nemluví. Tak pravil Oscar Wilde už v 19. století. A měl pravdu, ostatně jako vždy. Jak si vedete na sociálních sítích? Kolik máte citací, sdílení nebo lajků? Jste v kurzu nebo upadáte do zapomnění? Všechno podstatné zjistíte prostřednictvím služby Social media engagement.

Poznejte svůj webový projekt, dopřejte si komplexní SEO audit

Každý projekt se dostane na rozcestí, odkud může směrem vpřed pokračovat pouze s externí výpomocí, protože jeho provozovatel v určité problematice narazí na svůj strop. Není žádná ostuda se v určitém momentu obrátit na odborníka, který se na danou oblast specializuje. Cítíte, že jste vyčerpali svoji SEO kapacitu a toužíte zabránit stagnaci (v ideálním případě) či zhoršení (v realistickém případě) vaší pozice ve výsledcích vyhledávání? Objednejte si SEO audit a získejte podrobnou analýzu vašich stránek s vysvětlujícím komentářem, jak odstranit své slabiny.

Co nebude jasné, to probereme osobně. V ceně totiž máte i 2 hodiny konzultace zdarma. 😊 A jestli snad bude zapracování některých doporučení nad vaše síly, náš SEO specialista rád implementuje všechny úpravy přímo na váš web.

Stále ještě nejste úplně přesvědčení? Podívejte se, že SEO audit je nejlepší přítel na cestě za úspěchem.

20 KROKŮ K LEPŠÍMU SEO ZDARMA

Neplaťe za to, co si můžete udělat sami! Stáhněte si e-book, jak svépomocí zoptimalizovat svůj web.

20 kroků k lepšímu SEO

JAK SE ZVIDITELNIT NA INTERNETU?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Přečtěte si také

Tipy na rozšíření reklamních textů

Mezi rozšíření reklamních inzerátů patří odkazy na podstránky webu. Ty zlepšují kvalitu reklamy, přinášejí vyšší poměr prokliků k počtu zobrazení (CTR) a přispívají k nižší ceně za proklik. Existence odkazů na podstránky zvýší CTR o 20% podle Google. Jak tedy na to?

Číst více...

Profily zaměstnanců > Pavel Brabec

Pavel Brabec

Profil:
Po letech stereotypní práce jsem dostal šanci dělat něco nového. On-line marketing jsem se naučil jako samouk. PPC se mění každým dnem a co fungovalo včera, nemusí fungovat dnes. V PTL se starám kromě PPC reklamy o analýzu klíčových slov. 

Dovednosti:
Nastavení a správa kampaní Google Ads a Sklik, analýza klíčových slov.

Zkušenosti:
5 let v marketingové firmě a sociálním podniku.

Profily zaměstnanců > Eva Liberdová

Mgr. Eva Liberdová

Profil:
S marketingem a SEO jsem začala v neziskovce, kde jsem měla na starosti obsah webu a jeho správu. Od roku 2014 se věnuji on-line reklamě, placeným kampaním na Google Ads a Sklik Seznam. Mám složené certifikace Google Ads.

Dovednosti:
Analytika klíčových slov. Analytika konkurence. Marketingové analýzy.
Nastavení, správa, datová analytika kampaní Google Ads a Sklik.

Zkušenosti:
S co nejmenší vynaloženou částkou získat co nejvíce relevantních návštěvníků a potenciálních zákazníků webu a e-shopů. Samotná optimalizace vyžaduje čas, který se vyplatí.

Profily zaměstnanců > Vít Skála

PhDr. Ing. Vít Skála, Ph.D.

Profil:
Patřím mezi první uživatele internetu v ČR. :) Aktivně jej využívám již od roku 1992 a hned od začátku mě tato síť fascinovala. Od roku 1998 se v různých etapách internetem více či méně živím. V roce 2016 jsem založil sociální podnik specializující se na internet marketing. 

Dovednosti:
V rámci PTL se věnuji obchodní činnosti, marketingovým strategiím a snažím se, aby jak naši zaměstnanci, tak zákazníci byli neustále maximálně spokojeni.

Zkušenosti:
V roce 1998 jsem založil první lesnický portál v ČR. Mám za sebou řadu úspěšných i méně úspěšných internetových projektů. ;)

V letech 2002–2003 předseda Centra pro elektronický obchod, odborné sekce České společnosti pro systémovou integraci. Od roku 2016 mimo jiné místopředseda Českého svazu vědeckotechnických společností.

Profily zaměstnanců > Vojtěch Hulinský

Mgr. Vojtěch Hulinský

Profil:
Psaní mě bavilo už odmala, ale nevěřil jsem, že bych se tím mohl živit – a zvolil pragmatičtější vzdělání a zaměstnání. Po několika letech nekreativní a stereotypní práce se mi úplnou náhodou naskytla šance dělat to, co mě opravdu naplňuje. Okamžitě jsem po tom skočil. A už u toho zůstal.

Dovednosti:
Copywriting – senior, SEO – junior.

Zkušenosti:
Přední český e-shop, několik marketingových agentur a vlastní podnikání.

Profily zaměstnanců > Hana Skálová

Hana Skálová

Profil:
Miluji vizuální komunikaci více než kterýkoli jiný druh komunikace. Grafický design byl vždy velkou součástí mého života a na gymnáziu jsem si díky mému zdravotnímu stavu uvědomila, že potřebuji dělat něco kreativnějšího než se biflovat vzorečky nazpaměť. Nelituji žádného rozhodnutí, protože umělecká škola grafická mi umožnila najít svůj potenciál a dělat co mě baví. Nyní studuji University of Suffolk ve Velké Británii a těším se na další zajímavé výzvy, které mi život přinese.

Dovednosti:
grafický design, webdesign, fotografie, videotvorba

Zkušenosti:
spolupráce s menšími firmami, vlastní tvorba