SPECIALISTA NA ON-LINE MARKETING

10 přínosů on-line kurzu „Reklama na FB – zaostřeno na texty“

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Nacházíte se v situaci, kdy potřebujete napsat skvělou reklamu a prostřednictvím Facebooku díky ní prodávat a vydělat? Chcete do propagace investovat co nejméně, ale aby to skutečně stálo za to? Napsat reklamu není oříšek, ale vymyslet takovou, která bude skutečně top a za málo peněz? Tohle dilema jsem měla i já. Každý klient má jiné požadavky, na FB se každým dnem stále něco mění ohledně nastavování reklam, a mně šla z toho hlava kolem. Jak nejlíp to udělat, aby se člověk zavděčil všem?

Hledala jsem, četla a plnými doušky vstřebávala všechny možné dostupné informace, rady a zkušenosti ohledně facebookových reklam a jak správně na ně. Jo, teorii mám skvěle nastudovanou, ale jak všechny znalosti využít co nejlíp v praxi?

Palec nahoru pro Lucku

Jednoho dne na mě blikl sponzorovaný facebookový příspěvek od Copykilleru. Během dvou hodin mi přišla zpráva na messenger od šéfa, že by mi ten kurz zaplatil, tak jestli do toho půjdu. Přečtením všech informací a zjištěním, že tohle by mohlo být něco pro mě, jsem souhlasila. Během chvilky po zaplacení jsem obdržela přístupové údaje do online kurzu „Reklama na FB – zaostřeno na texty“. Ihned jsem se přihlásila a to, co se mi díky kurzu dostalo, je snad k nezaplacení. Mít Lucku vedle sebe, poplácám ji po rameni, protože tohle se faaaakt hodně povedlo.

A proč byste do takového kurzu, bude-li se ještě opakovat, měli jít? Protože vám přinese něco, co už víte. Dále pak mnoho zajímavého společně s praktickými radami a zkušenostmi. 10 super výhod takového kurzu vám sem napíšu, ať víte, o co jste se připravili, ale jak se říká: „Nikdy není pozdě“.

  1. Přehledné rozdělení jednotlivých lekcí

Také vás nebaví, když musíte čekat na otevření dalších lekcí, článků apod., které jsou součástí některých kurzů? Vadí vám nepřehlednost? Pak vězte, že já tohle teda fakt přímo nesnáším. A měla jsem trochu hrůzu z toho, co mě v tomto online kurzu čeká. A čekalo…, velmi příjemné překvapení v podobě strukturovaného uspořádání jednotlivých lekcí, a dokonce všechny jsou otevřené najednou. Každá z těchto lekcí má ještě malé členění, což je výhodou pro lepší přehlednost studia a všechny části na sebe hezky logicky navazují.

  1. Přihlaste se odkudkoli a kdykoli se vraťte

Další skvělou výhodou kurzu je možnost přihlášení se odkudkoli. Takže když jsem byla s dcerou třeba v bazénu, tak jsem si některé věci četla přes mobil. Kurz tak otevřete přes všechna možná chytrá zařízení, včetně počítače nebo notebooku. Ale pozor, potřebujete připojení k internetu. Samozřejmě i přes data šlo v pohodě kurz procházet. Díky tomu všemu si lze nastavit vlastní tempo procházení jednotlivých lekcí a pokud si potřebujete něco zopakovat, klidně a v pohodě se k tomu vrátíte.

  1. Opakování je matka moudrosti

Ano, tohle pořekadlo snad platí všude a ve všem. Je pravda, že první 3 lekce jsou spíš přípravné a v této fázi jsem už díky své praxi věděla dost zásadních věcí pro tvorbu facebookových reklam, ale rozhodně jsem tímto začátkem nepohrdla a pečlivě si vše pročetla. I teď se k některým věcem vracím. Co všechno si potřebujete před tvorbou samotného textu reklamy připravit, pohlídat, promyslet, zjistit apod. A to přece není nikdy k zahození. Byť se tato část zdá být hodně stereotypní, je potřeba si uvědomit, že je hodně důležitá. V posledních dvou lekcích už jsem se pak těšila na samotnou tvorbu – praktická část, plná příkladů a ukázek z reálné praxe.

  1. Facebooková komunikace a jazyk

Praktické ukázky toho, jak na FB komunikovat, a to hlavně řečí své cílové skupiny. Vyvarovat se pravopisný chyb a sprostých slov. V kurzu je kladen důraz na to, abyste svým textem hlavně zaujali právě toho, koho potřebujete zaujmout. V této části jsem si zopakovala základy ohledně facebookové komunikace. Opět zde bylo zmíněno pravidlo toho, že lidé na internetu čtou mnohem rychleji než knihy, časopisy, noviny apod. Potvrdilo se mi, že je skutečně potřeba předat výstižný, stručný, lidský, nečekaný, přitažlivý a jednoduchý text na velmi dobré jazykové úrovni pro získání budoucího klienta, k udržení jejich pozornosti, zvědavosti. A nebojte se používat emotikony.

  1. Zaujměte vaši cílovku

I tento kurz stále klade na srdce, abyste se naučili vidět očima své cílové skupiny, vcítili se do jejích potřeb apod. A ono to určitě stojí na zopakování v každém možném případě. Protože i tohle je základem skvělého úspěchu reklam na Facebooku. I Lucka preferuje tuto skutečnost, kterou je potřeba mít stále na zřeteli a řídit se podle ní. Takže jsem byla ráda, že došlo k zopakování i z mé strany. Samozřejmě díky této lekci dostanete stručný popis toho, jak nejlépe to udělat a samozřejmě i několik praktických ukázek.

  1. Přemýšlejte

Další lekce kurzu je zaměřena na cílovou skupinu z pohledu profesionálního marketéra. Stále ještě pro mě taková trochu opakovací část kurzu. Ale rozhodně ne k zahození. S radostí jsem ji prošla celou a upevnila si tak své dosavadní znalosti a zkušenosti. Říká vám něco strategie See-Think-Do-Care? Té je věnována jedna celá část další kapitoly. A pokud se jí chcete dostat trochu víc na kloub, tak i naše firma ji má začleněnou v rámci vzdělávacího semináře s tématem 8 otázek strategického marketéra.

  1. Jak napsat top reklamní text

V této části kurzu se už dostáváme k praktickým příkladům, jak na texty facebookových reklam. Všechno vypadá strašně jednoduše, ale opak je pravdou. Vymyslet super text není jen tak. FB má reklamy členěné do několika částí, jako je nadpis, podnadpis a vlastní text. A teď si uvědomte, že celý ten komplex musí prodávat. A jak na to? V tom vám rozhodně poradí tato část kurzu. Vezmete to hezky od začátku. Na co se zaměřit, jak úderný text by měl být a co všechno potřebujete otextovat. Dostane se i na jednotlivé formáty reklam. Pro mě tato část skutečná kvalita. Hezky pozvolna jsem si prošla všemi jejími částmi a dala mi skutečně to, co jsem očekávala. A možná i něco navíc 😉.

  1. Praktické ukázky reklam

To by asi nemělo chybět v žádném kurzu, ale někdy se stane. Lucka v tom svém nezapomněla skutečně na nic. Ukázky reklam z praxe s jejím názorným popisem jsou k nezaplacení. Pro představu úplná paráda, jak vytvořit právě tu svoji reklamu, aby prodávala a učinila mě na FB jedinečným.

  1. A ještě něco navíc

Ptáte se, co ještě víc by si člověk mohl přát? Asi už ani není co, kurz mi dal vše, co jsem potřebovala. Ale ono se ještě najde něco navíc. Lucka přidala bonus, a to hned dvojnásobný. V první řadě něco jako tahák pro to, abychom dokázali napsat úspěšnou reklamu a v té druhé se jedná o album 20 reklam pro naši inspiraci. No, není to skvělé? S radostí tyto bonusy využívám.

  1. Diskuze

Jak jsem psala výše o dvou bonusech, tak v tomto případě bych tuto část kurzu vzala jako bonus třetí. Kdo má problémy se vstřebáváním informací, pak tohle je pro něj jak ušité a Lucce se to povedlo přímo na míru. Využít možnosti kladení otázek nejen pro ostatní uživatele, ale i Lucce, která ochotně odpoví, je báječné. A skutečně dost využívané. Diskutovat o problémech, zkušenostech, získat cenné praktické informace i rady, je skutečně k nezaplacení. Vždyť i názory druhých nás mohou povznést zase o nějaký level dál.

A co závěrem? On-line kurz splnil mé očekávání, možná bych řekla, že i předčil. Jsem ráda, že investice do něj nebyla jen tak vyhozenou z okna a že díky kurzu jsem dostala i některé odpovědi na mé otázky, získala cenné informace, a hlavně poznatky z praxe o tom, co na Facebooku v rámci reklam funguje a co naopak ne. Takže z mé strany doporučuji nejen úplným začátečníkům, ale i profíkům s několikaletou praxí, vždyť „opakování je matka moudrosti“ 😉.

Lucko, děkuji!

20 KROKŮ K LEPŠÍMU SEO ZDARMA

Neplaťe za to, co si můžete udělat sami! Stáhněte si e-book, jak svépomocí zoptimalizovat svůj web.

20 kroků k lepšímu SEO

JAK SE ZVIDITELNIT NA INTERNETU?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Přečtěte si také

Tipy na rozšíření reklamních textů

Mezi rozšíření reklamních inzerátů patří odkazy na podstránky webu. Ty zlepšují kvalitu reklamy, přinášejí vyšší poměr prokliků k počtu zobrazení (CTR) a přispívají k nižší ceně za proklik. Existence odkazů na podstránky zvýší CTR o 20% podle Google. Jak tedy na to?

Číst více...

Profily zaměstnanců > Pavel Brabec

Pavel Brabec

Profil:
Po letech stereotypní práce jsem dostal šanci dělat něco nového. On-line marketing jsem se naučil jako samouk. PPC se mění každým dnem a co fungovalo včera, nemusí fungovat dnes. V PTL se starám kromě PPC reklamy o analýzu klíčových slov. 

Dovednosti:
Nastavení a správa kampaní Google Ads a Sklik, analýza klíčových slov.

Zkušenosti:
5 let v marketingové firmě a sociálním podniku.

Profily zaměstnanců > Eva Liberdová

Mgr. Eva Liberdová

Profil:
S marketingem a SEO jsem začala v neziskovce, kde jsem měla na starosti obsah webu a jeho správu. Od roku 2014 se věnuji on-line reklamě, placeným kampaním na Google Ads a Sklik Seznam. Mám složené certifikace Google Ads.

Dovednosti:
Analytika klíčových slov. Analytika konkurence. Marketingové analýzy.
Nastavení, správa, datová analytika kampaní Google Ads a Sklik.

Zkušenosti:
S co nejmenší vynaloženou částkou získat co nejvíce relevantních návštěvníků a potenciálních zákazníků webu a e-shopů. Samotná optimalizace vyžaduje čas, který se vyplatí.

Profily zaměstnanců > Vít Skála

PhDr. Ing. Vít Skála, Ph.D.

Profil:
Patřím mezi první uživatele internetu v ČR. :) Aktivně jej využívám již od roku 1992 a hned od začátku mě tato síť fascinovala. Od roku 1998 se v různých etapách internetem více či méně živím. V roce 2016 jsem založil sociální podnik specializující se na internet marketing. 

Dovednosti:
V rámci PTL se věnuji obchodní činnosti, marketingovým strategiím a snažím se, aby jak naši zaměstnanci, tak zákazníci byli neustále maximálně spokojeni.

Zkušenosti:
V roce 1998 jsem založil první lesnický portál v ČR. Mám za sebou řadu úspěšných i méně úspěšných internetových projektů. ;)

V letech 2002–2003 předseda Centra pro elektronický obchod, odborné sekce České společnosti pro systémovou integraci. Od roku 2016 mimo jiné místopředseda Českého svazu vědeckotechnických společností.

Profily zaměstnanců > Vojtěch Hulinský

Mgr. Vojtěch Hulinský

Profil:
Psaní mě bavilo už odmala, ale nevěřil jsem, že bych se tím mohl živit – a zvolil pragmatičtější vzdělání a zaměstnání. Po několika letech nekreativní a stereotypní práce se mi úplnou náhodou naskytla šance dělat to, co mě opravdu naplňuje. Okamžitě jsem po tom skočil. A už u toho zůstal.

Dovednosti:
Copywriting – senior, SEO – junior.

Zkušenosti:
Přední český e-shop, několik marketingových agentur a vlastní podnikání.

Profily zaměstnanců > Hana Skálová

Hana Skálová

Profil:
Miluji vizuální komunikaci více než kterýkoli jiný druh komunikace. Grafický design byl vždy velkou součástí mého života a na gymnáziu jsem si díky mému zdravotnímu stavu uvědomila, že potřebuji dělat něco kreativnějšího než se biflovat vzorečky nazpaměť. Nelituji žádného rozhodnutí, protože umělecká škola grafická mi umožnila najít svůj potenciál a dělat co mě baví. Nyní studuji University of Suffolk ve Velké Británii a těším se na další zajímavé výzvy, které mi život přinese.

Dovednosti:
grafický design, webdesign, fotografie, videotvorba

Zkušenosti:
spolupráce s menšími firmami, vlastní tvorba