SPECIALISTA NA ON-LINE MARKETING

5 varovných signálů, že je nejvyšší čas obrátit se na marketingovou agenturu

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Obětujete vašemu podnikání všechen čas i úsilí, ale výsledek tomu neodpovídá? Zkoušíte všechno možné, leč progres se stále ne a ne dostavit? Už vám docházejí nápady, jak zastavit stagnaci a nastartovat byznys? Možná nastal čas obrátit se na marketingovou agenturu, která vás a vaše služby dokáže kvalitně prodat.

Člověk nemůže být expertem na všechno. Každý živnostník rozumí především svému řemeslu, ale pokročilejší oblast marketingu pro něj může být španělská vesnice. Nelze se tomu divit, protože tato disciplína zahrnuje znalost webové analytiky, copywritingu, SEO, PPC nebo e-mailingu. A každá z těchto složek využívá nástroje a postupy při správné aplikaci i následném vyhodnocování, takže je snadné udělat chybu a nijak ji nezaznamenat.

Marketingová agentura – kdy a proč?

Nemá cenu to dále natahovat a zbytečně plýtvat slovy, tak pojďme přímo k meritu věci. Kdy byste měli začít uvažovat o spolupráci s agenturou?

  1. Už nevíte, jak pokračovat – přečetli jste desítky blogů s tipy a triky, jak rozběhnout marketing, ale veškerá snaha o jejich aplikaci do praxe byla marná. Experti z řad agentury zjistí, co je špatně a navrhnou opatření, která by váš byznys měla nakopnout. Vše potřebné vám také vysvětlí, abyste věděli, jak postupovat, pokud by se podobná situace v budoucnu opakovala.
  2. Ještě nejste on-line – s moderními technologiemi si zrovna netykáte, ale toužíte proniknout mezi lidi, kteří jsou na internetu a sociálních sítích jako doma? V dnešní době, kdy většina z nás jen neochotně odlepí oči od mobilního telefonu, se už těžko dostanete do všeobecného povědomí „lidovou šuškandou“. K úspěchu již zkrátka potřebujete vlastní web, profil na sociálních sítích a promyšlenou obsahovou strategii, abyste věděli, čím a jak chcete zaujmout.
  3. Váš web se nezobrazuje na prvních stránkách výsledků vyhledávání – říká vám něco zkratka SEO? Máte optimalizované stránky i jednotlivé podstránky či blogové příspěvky tak, aby byly atraktivní pro Google a další vyhledávače? Možná právě tudy běží zajíc a vy se zbytečně připravujete o přirozenou návštěvnost po zadání relevantních klíčových slov.
  4. Nikdo o vás neví – nabízíte kvalitní služby a máte na webu přínosný obsah, jenže cílová skupina o tom nemá ani tušení? Kvalitní agentura zjistí, proč tomu tak je, navrhne vhodná opatření a následně je aplikuje tak, aby se vám dostalo zasloužené pozornosti.
  5. Trpíte minimální čteností článků i e-mailů – vedete si blog a průběžně posíláte newslettery, ale jen málokdo si vaše texty přečte? Důvodů může být více, od neatraktivnosti tématu, přes nezajímavý titulek/předmět až po špatný tón a vyznění zprávy. Marketingová agentura zaměstnává profesionální copywritery, kteří dokážou vaše publikum zaujmout a „přinutí“ je k přečtení toho, co máte na srdci.

Agentura není samospásná

Většina lidí žije v představě, že navázání spolupráce s agenturou znamená naprosté osvobození od problémů a povinností, které obsahový marketing přináší. Jinými slovy – teď máte content na starosti vy, tak se čiňte. A průběžně posílejte výstupy, ať máme co přidat na blog, sociální sítě nebo do reklamních kampaní. Omyl. Potřesením pravicí a podepsáním smlouvy to pro klienta nekončí, nýbrž právě začíná.

Dlouhodobě úspěšná kooperace totiž vyžaduje aktivní spoluúčast ze strany zákazníka. Ani sebelepší agentura plná špičkových profesionálů zkrátka nemůže znát váš byznys tak, jako vy. Podívejte se na 4 tipy pro úspěšnou spolupráci s marketingovou agenturou.

Delegujte starosti na nás

Cítíte, že už nejste schopni posunout vaše propagační aktivity na vyšší level a přemýšlíte o spolupráci s odborníky? Ozvěte se nám. Rádi vám vytvoříme kvalitní content na míru a dostaneme vás do povědomí těch „správných“ lidí.

20 KROKŮ K LEPŠÍMU SEO ZDARMA

Neplaťe za to, co si můžete udělat sami! Stáhněte si e-book, jak svépomocí zoptimalizovat svůj web.

20 kroků k lepšímu SEO

JAK SE ZVIDITELNIT NA INTERNETU?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Přečtěte si také

Tipy na rozšíření reklamních textů

Mezi rozšíření reklamních inzerátů patří odkazy na podstránky webu. Ty zlepšují kvalitu reklamy, přinášejí vyšší poměr prokliků k počtu zobrazení (CTR) a přispívají k nižší ceně za proklik. Existence odkazů na podstránky zvýší CTR o 20% podle Google. Jak tedy na to?

Číst více...

Profily zaměstnanců > Pavel Brabec

Pavel Brabec

Profil:
Po letech stereotypní práce jsem dostal šanci dělat něco nového. On-line marketing jsem se naučil jako samouk. PPC se mění každým dnem a co fungovalo včera, nemusí fungovat dnes. V PTL se starám kromě PPC reklamy o analýzu klíčových slov. 

Dovednosti:
Nastavení a správa kampaní Google Ads a Sklik, analýza klíčových slov.

Zkušenosti:
5 let v marketingové firmě a sociálním podniku.

Profily zaměstnanců > Eva Liberdová

Mgr. Eva Liberdová

Profil:
S marketingem a SEO jsem začala v neziskovce, kde jsem měla na starosti obsah webu a jeho správu. Od roku 2014 se věnuji on-line reklamě, placeným kampaním na Google Ads a Sklik Seznam. Mám složené certifikace Google Ads.

Dovednosti:
Analytika klíčových slov. Analytika konkurence. Marketingové analýzy.
Nastavení, správa, datová analytika kampaní Google Ads a Sklik.

Zkušenosti:
S co nejmenší vynaloženou částkou získat co nejvíce relevantních návštěvníků a potenciálních zákazníků webu a e-shopů. Samotná optimalizace vyžaduje čas, který se vyplatí.

Profily zaměstnanců > Vít Skála

PhDr. Ing. Vít Skála, Ph.D.

Profil:
Patřím mezi první uživatele internetu v ČR. :) Aktivně jej využívám již od roku 1992 a hned od začátku mě tato síť fascinovala. Od roku 1998 se v různých etapách internetem více či méně živím. V roce 2016 jsem založil sociální podnik specializující se na internet marketing. 

Dovednosti:
V rámci PTL se věnuji obchodní činnosti, marketingovým strategiím a snažím se, aby jak naši zaměstnanci, tak zákazníci byli neustále maximálně spokojeni.

Zkušenosti:
V roce 1998 jsem založil první lesnický portál v ČR. Mám za sebou řadu úspěšných i méně úspěšných internetových projektů. ;)

V letech 2002–2003 předseda Centra pro elektronický obchod, odborné sekce České společnosti pro systémovou integraci. Od roku 2016 mimo jiné místopředseda Českého svazu vědeckotechnických společností.

Profily zaměstnanců > Vojtěch Hulinský

Mgr. Vojtěch Hulinský

Profil:
Psaní mě bavilo už odmala, ale nevěřil jsem, že bych se tím mohl živit – a zvolil pragmatičtější vzdělání a zaměstnání. Po několika letech nekreativní a stereotypní práce se mi úplnou náhodou naskytla šance dělat to, co mě opravdu naplňuje. Okamžitě jsem po tom skočil. A už u toho zůstal.

Dovednosti:
Copywriting – senior, SEO – junior.

Zkušenosti:
Přední český e-shop, několik marketingových agentur a vlastní podnikání.

Profily zaměstnanců > Hana Skálová

Hana Skálová

Profil:
Miluji vizuální komunikaci více než kterýkoli jiný druh komunikace. Grafický design byl vždy velkou součástí mého života a na gymnáziu jsem si díky mému zdravotnímu stavu uvědomila, že potřebuji dělat něco kreativnějšího než se biflovat vzorečky nazpaměť. Nelituji žádného rozhodnutí, protože umělecká škola grafická mi umožnila najít svůj potenciál a dělat co mě baví. Nyní studuji University of Suffolk ve Velké Británii a těším se na další zajímavé výzvy, které mi život přinese.

Dovednosti:
grafický design, webdesign, fotografie, videotvorba

Zkušenosti:
spolupráce s menšími firmami, vlastní tvorba