SPECIALISTA NA ON-LINE MARKETING

8+1 důvod, proč se vám vyplatí objednat SEO audit

SEO je zatraceně těžká a komplexní disciplína, zahrnující mnoho proměnných. Tzv. on-page i off-page faktorů v ní najdete tolik, že v laických silách takřka není možné ji plnohodnotně zanalyzovat a optimalizovat tak svůj web na nejvyšší možnou úroveň, abyste dosáhli maxima potenciálu, který v něm dříme. To je škoda, protože v případě SEO stále platí jednoduchá matematika – čím atraktivnější jste pro vyhledávače, tím lépe se umístíte ve výsledku vyhledávání, v důsledku čehož poté zaznamenáte zvýšení organické návštěvnosti.

Snaha o dosažení této mety svépomocí se sice často jeví jako sisyfovská práce, ale s vhodným manuálem ji zvládnete raz dva. A v našem SEO auditu najdete jednoduchý a srozumitelný návod, jak optimalizovat váš web na maximum. Podívejte se, oč vlastně jde, jak vypadá a co od něj můžete čekat.

Co je SEO audit?

SEO audit vám poskytne komplexní zpětnou vazbu na váš web. Odkryje pohled vyhledávačů a jejich robotů, který je nezbytný pro efektivní optimalizaci. Dostanete přehledný souhrn toho, co máte na vstupní stránce i jednotlivých podstránkách dobře, v čem zaostáváte a návod, jak veškeré chyby napravit. Ukáže vám toho ale ještě mnohem víc.

1. Získáte porovnání s konkurencí

Rank tracking vám ukáže, jak si stojíte v nejdůležitějších vyhledávačích na relevantní klíčová slova. Zjistíte, jak se vaše pozice průběžně mění a získáte elementární přehled o statistikách konkurence. Samozřejmě, mohli byste si každý měsíc tato spojení ručně zadávat do všech vyhledávačů a průběžně si zapisovat, na jaké pozici vy i vaši rivalové jste, ale kdo má na to čas?

SEO audit 1

2. Získáte přehled SEO problémů webu obecného charakteru a návod k jejich napravení

Jaká je celková míra optimalizace vašeho webu? Kolik jsme našli problémů? Odpovědi na tyto (a ještě mnohé další) otázky naleznete v následujícím přehledu.

Zároveň v něm objevíte i jednoduchý návod, jak nalezené problémy odstranit a zvýšit tak celkovou míru optimalizace.

3. Získáte podrobný přehled SEO problémů webu u všech landing pages a návod k jejich napravení

Poté, co odstraníte ty nejdůležitější nedostatky obecnějšího charakteru, se podíváme na každou vstupní stránku, na kterou můžete odkazovat reklamu či odkazy zvlášť. A pěkně detailně. Dostanete srozumitelný přehled a návrhy na opravu zásadních i méně závažných chybiček, které vám brání v rozletu. Zároveň zjistíte, co tam máte správně a od čeho se tedy můžete odrazit.

4. Zjistíte, jak rychle se načítají všechny vaše stránky a návod k případnému zlepšení

Všichni víme, že rychlost je jedním z nejdůležitějších hodnotících faktorů algoritmu vyhledávání, a proto by se neměla brát na lehkou váhu. V této sekci se dozvíte, jak rychle se načítají jednotlivé stránky, kde je prostor ke zlepšení a jak ho případně docílit.

5. Zjistíte, jak je váš web optimalizovaný pro mobilní zařízení a dostanete i návod k případnému zlepšení

Doba, kdy jsme na internetu surfovali pouze přes počítač, je dávno pryč. Nyní se většina připojení i vyhledávání uskuteční prostřednictvím mobilních zařízení. A ví to i Google, který už znevýhodňuje weby s pomalým načítáním na mobilních zařízeních. Jak jsou na ně vaše stránky optimalizovány? Jak rychle se načítají? Co je v pořádku, které atributy by potřebovaly vylepšit a jak toho docílíte? To je to, oč tu běží.

6. Získáte podrobný přehled o stavu vašeho linkbuildingu a tipy k jeho zlepšení

Kvalitní linkbuilding je nezbytnou esencí efektivní SEO strategie. Jde o natolik důležitou položku, že jí budeme věnovat maximální pozornost. Nejprve prostřednictvím obecného summary zjistíte, kolik zpětných odkazů máte, jak jste na tom v porovnání s konkurencí a kterak si vedete v této disciplíně během posledních osmnácti měsíců.

Poté získáte detailnější statistiku porovnání s konkurencí a zjistíte, jaký kdo má aktuální trend v jednotlivých aspektech linkbuildingu.

Poté už přejdeme k analýze vašich zpětných odkazů. Kam odkazují? Jaká je důvěryhodnost jejich domény? Jsou funkční?

V další části SEO auditu zjistíte, zda se na vašem webu vyskytují nějaké nefunkční či přímo toxické odkazy, které je potřeba odstranit.

Následně zjistíte, které stránky odkazují na konkurenci a možná tak obdržíte i zajímavé tipy na potenciální zpětné odkazy, které vám třeba zatím chybějí a kam byste mohli expandovat.

7. Zjistíte, jak si vedete na sociálních sítích

Jediné, co je horší, než když se o vás mluví, je to, když se o vás nemluví. Tak pravil Oscar Wilde už v 19. století. A jeho slova jsou aktuální i dnes. Jak si vedete na sociálních sítích? Kolik máte citací, sdílení nebo lajků? Jste v kurzu nebo upadáte do zapomnění? Jaký je trend váš i vašich konkurentů na jednotlivých „sockách“? Vše podstatné zjistíte v sekci Social media engagement.

8. Zabráníte stagnaci či zhoršení v oblasti optimalizace pro vyhledávače

Jakýkoliv projekt se dostane na rozcestí, odkud může směrem vpřed pokračovat pouze s externí odbornou výpomocí, protože jeho provozovatel v určité problematice narazí na svůj strop. Dříve či později každý vyčerpá svoji SEO kapacitu a už může pouze zabránit stagnaci (v ideálním případě) či zhoršit (v realistickém případě) svou pozici ve výsledcích vyhledávání. S pomocí SEO auditu však zjistíte, kde je zakopaný pes a zároveň obdržíte i pomyslnou lopatu s návodem, jak ho vykopat.

9. Celý SEO audit je v češtině

SEO je i sama o sobě poměrně náročná disciplína s mnoha odbornými výrazy.  Proto jistě oceníte, že jsme celý audit přeložili do srozumitelné, a i laikovi snadno pochopitelné češtiny. Nehrozí proto žádné nedorozumění a vyhodnocení i následná implementace doporučení ke zlepšení tak bude moci proběhnout bez komplikací.

Nepřekračujte na místě a vykročte rázně vpřed

Objednejte si SEO audit a získejte podrobnou analýzu vašich stránek s vysvětlujícím komentářem, jak odstranit své slabiny. Co nebude jasné, to probereme osobně. V ceně, která je už tak nižší, než byste čekali, totiž máte i 2 hodiny konzultace zdarma, jež by u většiny firem vyšly dráž než celý tento audit dohromady.

Stále ještě nejste úplně přesvědčení? Podívejte se, že SEO audit je nejlepší přátel na cestě za úspěchem.

20 KROKŮ K LEPŠÍMU SEO ZDARMA

Neplaťe za to, co si můžete udělat sami! Stáhněte si e-book, jak svépomocí zoptimalizovat svůj web.

20 kroků k lepšímu SEO

JAK SE ZVIDITELNIT NA INTERNETU?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přečtěte si také

Tipy na rozšíření reklamních textů

Mezi rozšíření reklamních inzerátů patří odkazy na podstránky webu. Ty zlepšují kvalitu reklamy, přinášejí vyšší poměr prokliků k počtu zobrazení (CTR) a přispívají k nižší ceně za proklik. Existence odkazů na podstránky zvýší CTR o 20% podle Google. Jak tedy na to?

Číst více...

Profily zaměstnanců > Pavel Brabec

Pavel Brabec

Profil:
Po letech stereotypní práce jsem dostal šanci dělat něco nového. On-line marketing jsem se naučil jako samouk. PPC se mění každým dnem a co fungovalo včera, nemusí fungovat dnes. V PTL se starám kromě PPC reklamy o analýzu klíčových slov. 

Dovednosti:
Nastavení a správa kampaní Google Ads a Sklik, analýza klíčových slov.

Zkušenosti:
5 let v marketingové firmě a sociálním podniku.

Profily zaměstnanců > Eva Liberdová

Mgr. Eva Liberdová

Profil:
S marketingem a SEO jsem začala v neziskovce, kde jsem měla na starosti obsah webu a jeho správu. Od roku 2014 se věnuji on-line reklamě, placeným kampaním na Google Ads a Sklik Seznam. Mám složené certifikace Google Ads.

Dovednosti:
Analytika klíčových slov. Analytika konkurence. Marketingové analýzy.
Nastavení, správa, datová analytika kampaní Google Ads a Sklik.

Zkušenosti:
S co nejmenší vynaloženou částkou získat co nejvíce relevantních návštěvníků a potenciálních zákazníků webu a e-shopů. Samotná optimalizace vyžaduje čas, který se vyplatí.

Profily zaměstnanců > Vít Skála

PhDr. Ing. Vít Skála, Ph.D.

Profil:
Patřím mezi první uživatele internetu v ČR. :) Aktivně jej využívám již od roku 1992 a hned od začátku mě tato síť fascinovala. Od roku 1998 se v různých etapách internetem více či méně živím. V roce 2016 jsem založil sociální podnik specializující se na internet marketing. 

Dovednosti:
V rámci PTL se věnuji obchodní činnosti, marketingovým strategiím a snažím se, aby jak naši zaměstnanci, tak zákazníci byli neustále maximálně spokojeni.

Zkušenosti:
V roce 1998 jsem založil první lesnický portál v ČR. Mám za sebou řadu úspěšných i méně úspěšných internetových projektů. ;)

V letech 2002–2003 předseda Centra pro elektronický obchod, odborné sekce České společnosti pro systémovou integraci. Od roku 2016 mimo jiné místopředseda Českého svazu vědeckotechnických společností.

Profily zaměstnanců > Vojtěch Hulinský

Mgr. Vojtěch Hulinský

Profil:
Psaní mě bavilo už odmala, ale nevěřil jsem, že bych se tím mohl živit – a zvolil pragmatičtější vzdělání a zaměstnání. Po několika letech nekreativní a stereotypní práce se mi úplnou náhodou naskytla šance dělat to, co mě opravdu naplňuje. Okamžitě jsem po tom skočil. A už u toho zůstal.

Dovednosti:
Copywriting – senior, SEO – junior.

Zkušenosti:
Přední český e-shop, několik marketingových agentur a vlastní podnikání.

Profily zaměstnanců > Hana Skálová

Hana Skálová

Profil:
Miluji vizuální komunikaci více než kterýkoli jiný druh komunikace. Grafický design byl vždy velkou součástí mého života a na gymnáziu jsem si díky mému zdravotnímu stavu uvědomila, že potřebuji dělat něco kreativnějšího než se biflovat vzorečky nazpaměť. Nelituji žádného rozhodnutí, protože umělecká škola grafická mi umožnila najít svůj potenciál a dělat co mě baví. Nyní studuji University of Suffolk ve Velké Británii a těším se na další zajímavé výzvy, které mi život přinese.

Dovednosti:
grafický design, webdesign, fotografie, videotvorba

Zkušenosti:
spolupráce s menšími firmami, vlastní tvorba