SPECIALISTA NA ON-LINE MARKETING

Co čekat od roku 2018?

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Jsme v novém roce a ten má všechny předpoklady být rokem výjimečným. Budou přicházející věci pozitivní nebo negativní? Je na místě těšit se nebo mít obavy? V tomto článku naznačím několik okolností, na které se můžeme alespoň trochu připravit.

Je osmička magická?

Numerology láká osmička na konci roku 2018. Zmiňují zejména letopočty 1918, 1938, 1948, 1968. Rok 1918 byl pro nás pozitivní. Těším se na mnohá připomenutí naší stoleté historie v letošním roce.

Čekají nás troje volby. Prezidentské, senátní a komunální. Kdo v kterých zvítězí, máme ve velké míře ve svých rukou. Podlehneme marketingovým kampaním nebo budeme hlasovat srdcem a rozumem?

Zimní Olympijské hry v Jižní Koreji určitě připoutají mnohé k televizním obrazovkám a internetu.

Vědecký pokrok

AI a lidský mozek

V roce 2018 se očekává představení zásadních vědeckých objevů a významných technologických novinek. Např. IBM uvede do provozu první kvantový počítač, ve větší míře se začne experimentovat s editací lidské DNAkryptoměny se stanou široce rozšířenými platidly, bude pokračovat boom elektromobilů a robotůumělá inteligence se skokově zdokonalí a rozšíří. Pro někoho radost z technologického vývoje, pro jiného obavy z nezamýšlených důsledků zasahování člověka do dosud nedostupných oblastí.

A co v oblasti internetového marketingu? Význam videa bude i nadále narůstat. Efekt personalizované reklamy a přizpůsobení sdělení cestě zákazníka objeví další skupiny inzerentů. A boom zaznamená tzv. nativní reklama. Oslovení zákazníka přirozeným způsobem, který vůbec nebude vypadat jako reklamní sdělení.

To je pro marketingovou agenturu dobrý signál. Poroste poptávka po profesionálních službách, které zajistí více než jen „vložení bannerů do AdWords“. I přes pokračující odpor a zvyšující se apatičnost ke klasické reklamě, ve vhodnou chvíli podané sdělení s přidanou hodnotu, přinese pozitivní odezvu.

Ohlédnutí za rokem 2017

Společnost PTL, s.r.o. má za sebou první ucelený rok své činnosti jako sociální podnik. To si také zaslouží bilancování. Během posledních 12 měsíců jsme všichni prožili hodně velmi příjemných a povzbudivých chvil. Ale také se potvrdilo, že každý chleba má dvě kůrky. Hodně jsme se při tom naučili. Někteří se postavili na vlastní nohy, objevilo se i zklamání.

Máme za sebou desítky realizovaných zakázek a spokojených zákazníků. Z téměř nulového obratu jsme se za 12 měsíců dostali na 1,5 mil. Kč. Útrata za „prokliky“ byla ve stovkách tisíc Kč. Naši zákazníci okusili v reklamě lepších výsledků, než když si kampaně spravovali sami nebo využívali služeb jiné firmy. A každý takový dílčí úspěch nás povzbudil k další činnosti.

Co čekáme my?

Přístup na číslech

V roce 2018 plánujeme zdvojnásobení obratu.  Věříme, že se přehoupneme přes 3 mil. Kč. Připravujeme nasazení sofistikovaného CRM systému, aby ani jedna zakázka neproklouzla a abychom stávajícím zákazníkům přinášeli služby ještě rychleji a proaktivněji.

Již v roce 2017 jsme experimentovali s PowerBI, nástrojem Microsoftu na analytickou práci s daty.  Letos tuto nejmodernější cloudovou technologii využívající umělé inteligence (AI) nasadíme na vyhodnocování efektivity reklamních kampaní. Tím pro naše zákazníky získáme důležité signály ještě dřív, než dokáží jiné nástroje. To povede k dalšímu zefektivnění námi spravovaných kampaní.

Také věříme, že si v průběhu roku 2018 připneme odznak Google Partner a zapojíme se tím mezi společnosti, splňující vysoký profesionální standard dle kritérií společnosti Google.

A co mohou naši zákazníci očekávat od nás?

Neustále se učící organizacipřinášející vždy něco navícTým motivovaných lidí, kteří se umí porvat se životem a práce pro ně není jen získáním peněz na obživu. Profesionální komplexní služby od hloubkových SEO analýz stávajících webů, přes implementaci úprav, copywriting až po správu rozsáhlých reklamních kampaní. To vše zakomponované do business strategie organizace zákazníka. Ať už komerční firmy nebo neziskovky. Je nám vlastní přístup postavený na číslech a návratnosti investic, nikoli na planých slibech. 

Přejeme Vám, ať máte rok 2018 úspěšný. Bez ohledu na okolnosti záleží především na Vás, jak budoucnost budete prožívat. Zahoďte veškeré obavy a těšte se na to dobré, co můžete ovlivnit. Ne nadarmo se říká: „Budoucnost přeje připraveným!“

20 KROKŮ K LEPŠÍMU SEO ZDARMA

Neplaťe za to, co si můžete udělat sami! Stáhněte si e-book, jak svépomocí zoptimalizovat svůj web.

20 kroků k lepšímu SEO

JAK SE ZVIDITELNIT NA INTERNETU?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Přečtěte si také

Tipy na rozšíření reklamních textů

Mezi rozšíření reklamních inzerátů patří odkazy na podstránky webu. Ty zlepšují kvalitu reklamy, přinášejí vyšší poměr prokliků k počtu zobrazení (CTR) a přispívají k nižší ceně za proklik. Existence odkazů na podstránky zvýší CTR o 20% podle Google. Jak tedy na to?

Číst více...

Profily zaměstnanců > Pavel Brabec

Pavel Brabec

Profil:
Po letech stereotypní práce jsem dostal šanci dělat něco nového. On-line marketing jsem se naučil jako samouk. PPC se mění každým dnem a co fungovalo včera, nemusí fungovat dnes. V PTL se starám kromě PPC reklamy o analýzu klíčových slov. 

Dovednosti:
Nastavení a správa kampaní Google Ads a Sklik, analýza klíčových slov.

Zkušenosti:
5 let v marketingové firmě a sociálním podniku.

Profily zaměstnanců > Eva Liberdová

Mgr. Eva Liberdová

Profil:
S marketingem a SEO jsem začala v neziskovce, kde jsem měla na starosti obsah webu a jeho správu. Od roku 2014 se věnuji on-line reklamě, placeným kampaním na Google Ads a Sklik Seznam. Mám složené certifikace Google Ads.

Dovednosti:
Analytika klíčových slov. Analytika konkurence. Marketingové analýzy.
Nastavení, správa, datová analytika kampaní Google Ads a Sklik.

Zkušenosti:
S co nejmenší vynaloženou částkou získat co nejvíce relevantních návštěvníků a potenciálních zákazníků webu a e-shopů. Samotná optimalizace vyžaduje čas, který se vyplatí.

Profily zaměstnanců > Vít Skála

PhDr. Ing. Vít Skála, Ph.D.

Profil:
Patřím mezi první uživatele internetu v ČR. :) Aktivně jej využívám již od roku 1992 a hned od začátku mě tato síť fascinovala. Od roku 1998 se v různých etapách internetem více či méně živím. V roce 2016 jsem založil sociální podnik specializující se na internet marketing. 

Dovednosti:
V rámci PTL se věnuji obchodní činnosti, marketingovým strategiím a snažím se, aby jak naši zaměstnanci, tak zákazníci byli neustále maximálně spokojeni.

Zkušenosti:
V roce 1998 jsem založil první lesnický portál v ČR. Mám za sebou řadu úspěšných i méně úspěšných internetových projektů. ;)

V letech 2002–2003 předseda Centra pro elektronický obchod, odborné sekce České společnosti pro systémovou integraci. Od roku 2016 mimo jiné místopředseda Českého svazu vědeckotechnických společností.

Profily zaměstnanců > Vojtěch Hulinský

Mgr. Vojtěch Hulinský

Profil:
Psaní mě bavilo už odmala, ale nevěřil jsem, že bych se tím mohl živit – a zvolil pragmatičtější vzdělání a zaměstnání. Po několika letech nekreativní a stereotypní práce se mi úplnou náhodou naskytla šance dělat to, co mě opravdu naplňuje. Okamžitě jsem po tom skočil. A už u toho zůstal.

Dovednosti:
Copywriting – senior, SEO – junior.

Zkušenosti:
Přední český e-shop, několik marketingových agentur a vlastní podnikání.

Profily zaměstnanců > Hana Skálová

Hana Skálová

Profil:
Miluji vizuální komunikaci více než kterýkoli jiný druh komunikace. Grafický design byl vždy velkou součástí mého života a na gymnáziu jsem si díky mému zdravotnímu stavu uvědomila, že potřebuji dělat něco kreativnějšího než se biflovat vzorečky nazpaměť. Nelituji žádného rozhodnutí, protože umělecká škola grafická mi umožnila najít svůj potenciál a dělat co mě baví. Nyní studuji University of Suffolk ve Velké Británii a těším se na další zajímavé výzvy, které mi život přinese.

Dovednosti:
grafický design, webdesign, fotografie, videotvorba

Zkušenosti:
spolupráce s menšími firmami, vlastní tvorba