Víme, jak na to!

SEO • PPC • Strategický marketing

PPC – pay per click
strategicky marketing

JAK VÁM MŮŽEME POMOCI?

SEO

Hledáte cestu, jak oslovovat nové zákazníky i bez placených kampaní? Objevte kouzlo kvalitního SEO a zvyšte přirozenou návštěvnost svého webu.
Mám zájem

SEO

Hledáte cestu, jak oslovovat nové zákazníky i bez placených kampaní? Objevte kouzlo kvalitního SEO a zvyšte přirozenou návštěvnost svého webu.

PPC

Sršíte zápalem, ale váš byznys zatím spíše plápolá? Potřebujete v něm co nejrychleji vykřesat novou jiskru? Odhalte tajemství okamžitého zvýšení návštěvnosti.
Přesně tohle potřebuji

PPC

Sršíte zápalem, ale váš byznys zatím spíše plápolá? Potřebujete v něm co nejrychleji vykřesat novou jiskru? Odhalte tajemství okamžitého zvýšení návštěvnosti.

STRATEGICKÝ MARKETING

Trápí vás nízké konverze? Poznejte svoji cílovku. Zjistěte, co na ni platí. Získejte klíč k jejímu srdci i peněžence. A vytvářejte z náhodných návštěvníků nadšené zákazníky.
Chci se to naučit

STRATEGICKÝ MARKETING

Trápí vás nízké konverze? Poznejte svoji cílovku. Zjistěte, co na ni platí. Získejte klíč k jejímu srdci i peněžence. A vytvářejte z náhodných návštěvníků nadšené zákazníky.

Za sebou už máme:

0
milionů zobrazení reklamy
0
miliony Kč zaplaceno prokliky
0
SEO analýz provedených zdarma

Z našeho blogu

Tipy na rozšíření reklamních textů

Mezi rozšíření reklamních inzerátů patří odkazy na podstránky webu. Ty zlepšují kvalitu reklamy, přinášejí vyšší poměr prokliků k počtu zobrazení (CTR) a přispívají k nižší ceně za proklik. Existence odkazů na podstránky zvýší CTR o 20% podle Google. Jak tedy na to?

Číst více...

Co o nás řekli naši klienti

V rámci Akademie Sociálního bankovnictví jsme 12. a 13. února 2019 na workshopu v Praze prováděli neziskové organizace tvorbou marketingového plánu a strategií propagace na sociálních sítích a webových stránkách. Praktické návody i otázky strategického marketéra jim dával Vít Skála, jednatel sociálního podniku PTL.

T. Plecháčková

Česká spořitelna

K Adwords nutno řící, že se vám během prvního měsíce podařilo rozchodit prodeje v ehopu tak jako ještě nikomu. A snažilo se o to před vámi pět borců.

Libuše Hejna

BioproTebe.cz

Spolupráce s agenturou PTL je pro nás od začátku velmi přínosná. Agentura poskytuje naší fakultě profesionální klientský servisa společně jsme překonali několik překážek, které se dříve jevily jako neřešitelné. Díky výborné komunikaci a péči o zákazníka dosahujeme v kampaních našich požadovaných cílů.

Ing. Tereza Kolbabová

LD ČZU

O NÁS

Dáváme druhou šanci. Sami sobě i byznysu našich klientů. Vzepřít se nepřízni osudu a vydobýt si zpět své místo na slunci. O tom PTL, s.r.o. je. Pro většinu z nás v tržním světě nebylo místo. Jako zdravotně znevýhodnění lidé jsme se pokoušeli plnohodnotně začlenit do společnosti a opět najít zaměstnání, o které jsme vzhledem k různým zdravotním problémům přišli. Následky dopravních nehod, vrozené vady či pracovní úrazy způsobily, že už nejsme schopni stát 12 hodin na nohou nebo být 8 hodin v plném zápřahu u počítače. Každý z nás zkrátka z objektivních důvodů  potřebuje individuální přístup a modifikované pracovní podmínky. A to v soukromé sféře zrovna nefrčí. Společně však pomáháme psát šťastné kapitoly do našeho životního příběhu. A moc rádi odvyprávíme i ten váš příběh tak, aby skončil happy endem.

Dále spolupracujeme ad hoc dle jednotlivých zakázek s programátory, kodéry, PPC a SEO specialisty a dalšími externími spolupracovníky. Vzdělávání bereme opravdu vážně. Podívejte se jaké certifikáty a osvědčení naši zaměstnanci získali.

Dejte vašemu webu šanci naplno využít jeho potenciál

Kontaktujte nás

Domluvte si nezávazmou konzultaci ještě dnes

Profily zaměstnanců > Vít Skála

PhDr. Ing. Vít Skála, Ph.D.

Profil:
Patřím mezi první uživatele internetu v ČR. :) Aktivně jej využívám již od roku 1992 a hned od začátku mě tato síť fascinovala. Od roku 1998 se v různých etapách internetem více či méně živím. V roce 2016 jsem založil sociální podnik specializující se na internet marketing. 

Dovednosti:
V rámci PTL se věnuji obchodní činnosti, marketingovým strategiím a snažím se, aby jak naši zaměstnanci, tak zákazníci byli neustále maximálně spokojeni.

Zkušenosti:
V roce 1998 jsem založil první lesnický portál v ČR. Mám za sebou řadu úspěšných i méně úspěšných internetových projektů. ;)

V letech 2002–2003 předseda Centra pro elektronický obchod, odborné sekce České společnosti pro systémovou integraci. Od roku 2016 mimo jiné místopředseda Českého svazu vědeckotechnických společností.

Profily zaměstnanců > Vojtěch Hulinský

Mgr. Vojtěch Hulinský

Profil:
Psaní mě bavilo už odmala, ale nevěřil jsem, že bych se tím mohl živit – a zvolil pragmatičtější vzdělání a zaměstnání. Po několika letech nekreativní a stereotypní práce se mi úplnou náhodou naskytla šance dělat to, co mě opravdu naplňuje. Okamžitě jsem po tom skočil. A už u toho zůstal.

Dovednosti:
Copywriting – senior, SEO – junior.

Zkušenosti:
Přední český e-shop, několik marketingových agentur a vlastní podnikání.

Profily zaměstnanců > Hana Skálová

Hana Skálová

Profil:
Miluji vizuální komunikaci více než kterýkoli jiný druh komunikace. Grafický design byl vždy velkou součástí mého života a na gymnáziu jsem si díky mému zdravotnímu stavu uvědomila, že potřebuji dělat něco kreativnějšího než se biflovat vzorečky nazpaměť. Nelituji žádného rozhodnutí, protože umělecká škola grafická mi umožnila najít svůj potenciál a dělat co mě baví. Nyní studuji University of Suffolk ve Velké Británii a těším se na další zajímavé výzvy, které mi život přinese.

Dovednosti:
grafický design, webdesign, fotografie, videotvorba

Zkušenosti:
spolupráce s menšími firmami, vlastní tvorba

Profily zaměstnanců > Pavel Brabec

Pavel Brabec

Profil:
Po letech stereotypní práce jsem dostal šanci dělat něco nového. On-line marketing jsem se naučil jako samouk. PPC se mění každým dnem a co fungovalo včera, nemusí fungovat dnes. V PTL se starám kromě PPC reklamy o analýzu klíčových slov. 

Dovednosti:
Nastavení a správa kampaní Google Ads a Sklik, analýza klíčových slov.

Zkušenosti:
5 let v marketingové firmě a sociálním podniku.

Profily zaměstnanců > Eva Liberdová

Mgr. Eva Liberdová

Profil:
S marketingem a SEO jsem začala v neziskovce, kde jsem měla na starosti obsah webu a jeho správu. Od roku 2014 se věnuji on-line reklamě, placeným kampaním na Google Ads a Sklik Seznam. Mám složené certifikace Google Ads.

Dovednosti:
Analytika klíčových slov. Analytika konkurence. Marketingové analýzy.
Nastavení, správa, datová analytika kampaní Google Ads a Sklik.

Zkušenosti:
S co nejmenší vynaloženou částkou získat co nejvíce relevantních návštěvníků a potenciálních zákazníků webu a e-shopů. Samotná optimalizace vyžaduje čas, který se vyplatí.