facebook_pixel

Využijte marketing s lidskou tváří

Vyvinuli jsme vlastní metodiku pro úspěšný on-line marketing "8 kroků strategického marketéra". Tato metodika využívá osvědčených principů potvrzených marketingovými matadory (David Ogilvy, Philip Kotler) transformovaných na využívání moderních technologií. Inspirovali jsme se frameworkem STDC (SEE, THINK, DO, CARE) s aktivním využitím přístupu AIDA (Atention -> Interest -> Demand -> Action). Toto vše zabaleno do 8 jednoduchých otázek tvoří velmi intuitivní návod jak postavit účinnou marketingovou kampaň.

Základní představení této metodiky najdete na našem blogu, pro podrobnější seznámení se pak můžeme potkat na nějakém živém semináři, které se konají několikrát do roka. Některé pořádáme sami, některé ve spolupráci s dalšími organizacemi.

Za využití moderních SEO nástrojů optimalizujeme a vylepšujeme webové stránky firem i neziskovek tak, aby byly srozumitelné, konkurenceschopné a přesně na míru jejich cílových skupin. A děláme toho mnohem víc.

Chcete zvýšit návštěvnost webu?

Zvedneme návštěvnost webu poměrně rychle. Vždy nám jde o to, aby byla návštěvnost generována maximálním počtem lidí z vaší cílové skupiny. Existují nástroje jak změřit jestli tomu tak opravdu je.

Jak konkrétně práce na zvýšení návštěvnosti webu probíhají?

Chcete více konverzí?

Konverze prodávají. Nastavíme vhodné sledování konverzí a kampaně, které povedou k jejich maximalizaci. Ať už jde o prodej on-line služeb, přihlašování a registrace na akce nebo prodej zboží v e-shopu.

Jak při maximalizaci konverzí postupujeme?

Chcete zlepšit marketing?

Marketing nemusí být jen o manipulaci a nátlaku. Vystavení správné informace správnému člověku na správném místě ve správném čase vede k velmi přirozené pozitivní reakci zákazníka.

Jak posílíme vaši marketingovou komunikaci?

U nás dostanete vždy něco navíc!

Naplnit domluvený kontrakt je pro nás zásadní. A vždy se najde nějaký bonus, který od nás dostanete navíc. :-)

Práce je pro nás radost a seberealizace. A využitím našich služeb budete mít i sami dobrý pocit. Kromě obdržení objednané služby budete totiž vědět, že jste svou zakázkou podpořili lidi se zdravotním handicapem. Ti u nás tvoří více jak 50 % zaměstnanců. Díky tomu jsme i poskytovatelem náhradního plnění.

TOP