facebook_pixel

Konverze – cesta k většímu obratu

KonverzePodnikli jste už nějaké marketingové aktivity na internetu? Pokud ano, tak víte, že rozhodující není návštěvnost, ale prodeje. A ty se měří formou tzv. konverzí. Narozdíl od klasických médií (reklama v novinách, na bilboardech, rádiu, televizi) se efektivnost jednotlivých marketingových kanálů na internetu vyhodnocuje velmi přesně a on-line.

"Prošpikujeme" váš web různými sledovacími kódy jednotlivých reklamních sítí. Vše v souladu s GDPR! Budeme měřit mikrokonverze i makrokonverze. Dozvíte se, na co lidé na webu klikají, kde nákupní proces opouštějí, do kterého marketingového kanálu má největší smysl investovat.

Podle studie „Audit návštěvnosti internetu“ výzkumného projektu NetMonitor z března 2016 představuje čtvrtou nejčastější činnost na internetu on-line nakupování, kterým průměrný uživatel stráví 2,1 hodin měsíčně. Podle výzkumu společnosti Seznam z března 2015 pravidelně na internetu nakupuje 3,4 miliónů Čechů. Teď už to bude zase o něco víc. Kolik nových zákazníků potřebujete ve svém obchodě, aby se vám investice do on-line marketingu vyplatila? Nejen tuto otázku vám položíme, než se pustíme do spolupráce.Ta pak bude opravdu na míru vašim možnostem, potřebám a cílům.

Ideální postup

Vyvinuli jsme vlastní metodiku "8 otázek strategického marketéra", která zajistí dobře zacílené marketingové aktivity vedoucí k žádoucímu cíli.

Kvalitní SEO je základ úspěchu pro neplacenou (organickou) i placenou návštěvnost webu. Proto je důležité v první fázi zpracovat analýzu klíčových slov (AKS). Na tu pak po dohodě s vámi navazuje PPC kampaň. Pro ni si nastavíme měsíční nebo celkový rozpočet, zvolíme vhodné reklamní sítě a vytvoříme kreativní texty přímo na míru vaší cílové skupině uživatelů.

Nastavení přesně cílené reklamní kampaně je špička ledovce všech předchozích aktivit. Mnoho firem předchozí kroky ignoruje, vrhne se rovnou na nastavení kampaně a pak se diví, že se jim investované prostředky nevrací. S námi dosáhnete požadovaných výsledků, aniž byste museli utrácet majlant. Ale pozor! Základním předpokladem je, že máte konkurenceschopný produkt a promyšlený obchodní model. To, co zákazníci nechtějí nebo co jinde seženou za výrazně lepších podmínek, se nepodaří prodat ani přes sebelépe nastavenou reklamní kampaň.

Pracujeme individuálně a vytvoříme pro vás efektivní strategii přímo na míru. Neváhejte a domluvte si osobní konzultaci. A jelikož kvalitní SEO je základem všeho, co začít rovnou SEO analýzou? Nic neriskujete, protože je zadarmo :-)

Návštěvy

Chcete zvýšit návštěvnost webu?

Aby byly konverze, musí být návštěvnost. Přečtěte si jak zvýšit návštěvnost webu, která vede ke konverzím.

Marketing

Potřebujete zlepšit marketingovou komunikaci?

Konverze jsou na konci marketingového řetězce. Jak nastavit celkovou marketingovou komunikaci, abyste se k této cílové metě s co nejmenšími náklady dostali?

TOP