SPECIALISTA NA ON-LINE MARKETING

Reference

Co o nás řekli naši zákazníci

Prohlédněte si také ukázky naší práce.

V rámci Akademie Sociálního bankovnictví jsme 12. a 13. února 2019 na workshopu v Praze prováděli neziskové organizace tvorbou marketingového plánu a strategií propagace na sociálních sítích a webových stránkách. Praktické návody i otázky strategického marketéra jim dával Vít Skála, jednatel sociálního podniku PTL. „Pro účastníky (celkem 18 zástupců ze 14 neziskových organizací) bylo velmi přínosné ujasnit si důležitost marketingu a viditelnosti v online prostoru, a to zejména v souvislosti s udržitelností jejich aktivit. Klienti podobné akce vítají, to potvrdila jak zcela naplněná kapacita workshopu během obou dní, tak pozitivní zpětná vazba. Těšíme se na další spolupráci s panem Skálou.“ T. Plecháčková (specialista pro neziskové organizace, sociální bankovnictví České spořitelny)

K Adwords nutno řící, že se vám během prvního měsíce podařilo rozchodit prodeje v ehopu tak jako ještě nikomu. A snažilo se o to před vámi pět borců.

Spolupráce s firmou PTL mě přijemně potěšila. Přednesl jsem své potřeby, navrhli mi řešení a ve velmi krátkém čase ho „na klíč“ zrealizovali. Během několika dní mi zorganizovali a díky dobře cílené reklamě na Facebooku naplnili sérii školení v devíti různých městech (20 až 30 účastníků na jedno místo). Během 14 dní jsem tak získal přes dvě stě nových zájemců o obchodní spolupráci. Téměř všichni se přihlásili k odběru mých novinek a každý den mi teď chodí několik e-mailů s konkrétními dotazy na zapojení do společného businessu.Vyhovuje mi, že se mohu zaměřit na podstatu mého podnikání a starost o technikálie a reklamu mohu delegovat na někoho, kdo tomu rozumí. Určitě budu se společností PTL spolupracovat i na dalších kampaních.

Ve výběrovém řízení jsme si vybrali společnost PTL jako dodavatele služeb v oblasti digitálního marketingu. Mimo jiné i proto, že jsme měli pozitivní doporučení, ale zejména, že byli ochotni přistoupit na poměrně velmi přísně nastavený model spolupráce v oblasti vyhodnocení výsledků kampaní a úhrady za tyto služby.Vzhledem k tomu, že jsme kampaň měli dozorovanou Microsoftem, byl tlak na kvalitu služeb, správné zacílení, vhodné nastavení, velmi vysoký. Mohu tímto potvrdit, že očekávané zadání bylo bez výhrad naplněno a výsledky předčily očekávání. V budoucnu počítáme s rozšířením naší spolupráce i o další oblasti jako je např. SEO atd.

Spolupráce s agenturou PTL je pro nás od začátku velmi přínosná. Agentura poskytuje naší fakultě profesionální klientský servis a společně jsme překonali několik překážek, které se dříve jevily jako neřešitelné. Díky výborné komunikaci a péči o zákazníka dosahujeme v kampaních našich požadovaných cílů.

Mstyl

Jelikož jsem se rozhodl k mým fotografiím na webových stránkách připojit nový textový obsah, oslovil jsem firmu PTL, s.r.o. Od začátku zadání zakázky na úpravu stávajících textů jsem byl velice spokojený s komunikací a profesionálním přístupem. Stránky jako by rázem ožily, a navíc jsem dostal několik doporučení, jak je ještě vylepšit. Rady jsem využil a zapracoval na webovky. S výsledkem jsem nad míru spokojený.

Využíváme kompletní sortiment služeb společnosti PTL, s.r.o. Díky tomu se na nás průběžně obracejí noví zájemci a nemáme tak o zákazníky nouzi.

Když jsem začínala s poradnou a výukou automatické kresby, neměla jsem ani webové stránky. Stačilo, aby si zákazníci předávali mé telefonní číslo. Dnes mám stránek několik. Dlouho jsem sledovala rady mágů internetového podnikání, marketingu a reklamy a vše si dělala sama. Podle toho to vypadalo – spousta činností mě nebavila, nebo jsem jim nerozuměla do hloubky. Dělba práce je výborný vynález. V osobě Víta Skály jsem našla vynikajícího spolupracovníka. Vysoká odbornost, pokrytí veškeré problematiky marketingu, spolehlivost, vstřícnost a hlavně lidskost, díky níž se dokážeme domluvit na strategii, včetně té finanční. Už mi neunikají zákazníci, databáze kontaktů narůstá a prodeje jsou pravidelné.

Z důvodu rekonstrukce objektu jsem musela hned začátkem nového roku zavřít svůj kamenný obchod . Ve snech mě trápil ušlý zisk, platby za elektřinu a kompletní pojištění OSVČ. Naděje svitla díky firmě PTL, s.r.o. Skvělá komunikace, poskytnutí potřebných informací a výsledkem je nový e-shop, který byl kompletně zhotoven do jednoho týdne. Naprostá spokojenost!

Profily zaměstnanců > Pavel Brabec

Pavel Brabec

Profil:
Po letech stereotypní práce jsem dostal šanci dělat něco nového. On-line marketing jsem se naučil jako samouk. PPC se mění každým dnem a co fungovalo včera, nemusí fungovat dnes. V PTL se starám kromě PPC reklamy o analýzu klíčových slov. 

Dovednosti:
Nastavení a správa kampaní Google Ads a Sklik, analýza klíčových slov.

Zkušenosti:
5 let v marketingové firmě a sociálním podniku.

Profily zaměstnanců > Eva Liberdová

Mgr. Eva Liberdová

Profil:
S marketingem a SEO jsem začala v neziskovce, kde jsem měla na starosti obsah webu a jeho správu. Od roku 2014 se věnuji on-line reklamě, placeným kampaním na Google Ads a Sklik Seznam. Mám složené certifikace Google Ads.

Dovednosti:
Analytika klíčových slov. Analytika konkurence. Marketingové analýzy.
Nastavení, správa, datová analytika kampaní Google Ads a Sklik.

Zkušenosti:
S co nejmenší vynaloženou částkou získat co nejvíce relevantních návštěvníků a potenciálních zákazníků webu a e-shopů. Samotná optimalizace vyžaduje čas, který se vyplatí.

Profily zaměstnanců > Vít Skála

PhDr. Ing. Vít Skála, Ph.D.

Profil:
Patřím mezi první uživatele internetu v ČR. :) Aktivně jej využívám již od roku 1992 a hned od začátku mě tato síť fascinovala. Od roku 1998 se v různých etapách internetem více či méně živím. V roce 2016 jsem založil sociální podnik specializující se na internet marketing. 

Dovednosti:
V rámci PTL se věnuji obchodní činnosti, marketingovým strategiím a snažím se, aby jak naši zaměstnanci, tak zákazníci byli neustále maximálně spokojeni.

Zkušenosti:
V roce 1998 jsem založil první lesnický portál v ČR. Mám za sebou řadu úspěšných i méně úspěšných internetových projektů. ;)

V letech 2002–2003 předseda Centra pro elektronický obchod, odborné sekce České společnosti pro systémovou integraci. Od roku 2016 mimo jiné místopředseda Českého svazu vědeckotechnických společností.

Profily zaměstnanců > Vojtěch Hulinský

Mgr. Vojtěch Hulinský

Profil:
Psaní mě bavilo už odmala, ale nevěřil jsem, že bych se tím mohl živit – a zvolil pragmatičtější vzdělání a zaměstnání. Po několika letech nekreativní a stereotypní práce se mi úplnou náhodou naskytla šance dělat to, co mě opravdu naplňuje. Okamžitě jsem po tom skočil. A už u toho zůstal.

Dovednosti:
Copywriting – senior, SEO – junior.

Zkušenosti:
Přední český e-shop, několik marketingových agentur a vlastní podnikání.

Profily zaměstnanců > Hana Skálová

Hana Skálová

Profil:
Miluji vizuální komunikaci více než kterýkoli jiný druh komunikace. Grafický design byl vždy velkou součástí mého života a na gymnáziu jsem si díky mému zdravotnímu stavu uvědomila, že potřebuji dělat něco kreativnějšího než se biflovat vzorečky nazpaměť. Nelituji žádného rozhodnutí, protože umělecká škola grafická mi umožnila najít svůj potenciál a dělat co mě baví. Nyní studuji University of Suffolk ve Velké Británii a těším se na další zajímavé výzvy, které mi život přinese.

Dovednosti:
grafický design, webdesign, fotografie, videotvorba

Zkušenosti:
spolupráce s menšími firmami, vlastní tvorba