SPECIALISTA NA ON-LINE MARKETING

Sociální podnikání – konference v Humpolci

Dne 3. 11. se v Humpolci uskuteční konference o sociálním podnikání na Vysočině. Cílem této akce je představit filosofii a možnosti sociálního podnikání. Na konferenci se dozvíte, jaké výhody pro vás má využívání produktů a služeb od sociálních firem, a co již v současné době sociální podniky na Vysočině nabízejí. Získáte informace o různých formách podpory sociálních podniků, které využijete např. pro zahájení vlastního sociálního podnikání.

(Tato akce již proběhla! Fotoreportáž z konference najdete zde.)

Sociální podnikání – program konference

Program je rozdělen do dvou bloků.
1. Blok (dopolední): Principy a podpora sociálního podnikání v ČR.
2. Blok (po obědě): Představení sociálních podniků z Kraje Vysočina.

Záštitu nad touto akcí převzal Kraj Vysočina a Město Humpolec.

V programovém období 2014–2020 jsou na podporu vzniku či rozšíření činnosti sociálních podniků vyčleněny stovky miliónů Kč z OP Zaměstnanost a IROP. Prostředky jsou žadatelům rozdělovány buď přímo z těchto operačních programů, a/nebo prostřednictvím jednotlivých Místních akčních skupin (MAS).

Konference je určena starostům, radním a zastupitelům obcí, vedoucím pracovníkům neziskových organizací, představitelům církví, majitelům a manažerům firem, zástupcům existujících sociálních podniků a dalším, kteří by se rádi o této problematice dozvěděli více.

PTL, s.r.o. se organizačně a finančně podílí na pořádání první konference o sociálním podnikání v Kraji Vysočina a to ve spolupráci s MAS Společnost pro rozvoj Humpolecka, z. s.

Chcete blíže poznat sociální podnikání?

Pokud vás zajímají podmínky a charakteristiky tohoto, u nás stále relativně nového, druhu podnikání, přijďte 3. 11. do Humpolce! Dozvíte se informace od těch nejpovolanějších.

Přihlašujte se na e-mailu: info@humpolecko.cz. Bližší informace a podrobný program akce najdete zde.

Přihlašte se i na následující konference na téma „Sociální podnikání a místní komunity“.

20 KROKŮ K LEPŠÍMU SEO ZDARMA

Neplaťe za to, co si můžete udělat sami! Stáhněte si e-book, jak svépomocí zoptimalizovat svůj web.

20 kroků k lepšímu SEO

JAK SE ZVIDITELNIT NA INTERNETU?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přečtěte si také

SEO průvodce aneb optimalizace webových stránek – co, kdy a jak?

Představme si SEO v kostce. Search Engine Optimazation, neboli optimalizace webových stránek, představuje disciplínu, jejíž úkol je zajistit, aby se váš web zobrazoval na vybraná klíčová slova a slovní spojení na předních stranách vyhledávačů. Ideálně té první, samozřejmě. Dosáhnete toho pomocí vhodného nastavení formy a obsahu stránky pro automatizované zpracováni v Googlu, Bingu nebo Seznamu.

Číst více...

Profily zaměstnanců > Pavel Brabec

Pavel Brabec

Profil:
Po letech stereotypní práce jsem dostal šanci dělat něco nového. On-line marketing jsem se naučil jako samouk. PPC se mění každým dnem a co fungovalo včera, nemusí fungovat dnes. V PTL se starám kromě PPC reklamy o analýzu klíčových slov. 

Dovednosti:
Nastavení a správa kampaní Google Ads a Sklik, analýza klíčových slov.

Zkušenosti:
5 let v marketingové firmě a sociálním podniku.

Profily zaměstnanců > Eva Liberdová

Mgr. Eva Liberdová

Profil:
S marketingem a SEO jsem začala v neziskovce, kde jsem měla na starosti obsah webu a jeho správu. Od roku 2014 se věnuji on-line reklamě, placeným kampaním na Google Ads a Sklik Seznam. Mám složené certifikace Google Ads.

Dovednosti:
Analytika klíčových slov. Analytika konkurence. Marketingové analýzy.
Nastavení, správa, datová analytika kampaní Google Ads a Sklik.

Zkušenosti:
S co nejmenší vynaloženou částkou získat co nejvíce relevantních návštěvníků a potenciálních zákazníků webu a e-shopů. Samotná optimalizace vyžaduje čas, který se vyplatí.

Profily zaměstnanců > Vít Skála

PhDr. Ing. Vít Skála, Ph.D.

Profil:
Patřím mezi první uživatele internetu v ČR. :) Aktivně jej využívám již od roku 1992 a hned od začátku mě tato síť fascinovala. Od roku 1998 se v různých etapách internetem více či méně živím. V roce 2016 jsem založil sociální podnik specializující se na internet marketing. 

Dovednosti:
V rámci PTL se věnuji obchodní činnosti, marketingovým strategiím a snažím se, aby jak naši zaměstnanci, tak zákazníci byli neustále maximálně spokojeni.

Zkušenosti:
V roce 1998 jsem založil první lesnický portál v ČR. Mám za sebou řadu úspěšných i méně úspěšných internetových projektů. ;)

V letech 2002–2003 předseda Centra pro elektronický obchod, odborné sekce České společnosti pro systémovou integraci. Od roku 2016 mimo jiné místopředseda Českého svazu vědeckotechnických společností.

Profily zaměstnanců > Vojtěch Hulinský

Mgr. Vojtěch Hulinský

Profil:
Psaní mě bavilo už odmala, ale nevěřil jsem, že bych se tím mohl živit – a zvolil pragmatičtější vzdělání a zaměstnání. Po několika letech nekreativní a stereotypní práce se mi úplnou náhodou naskytla šance dělat to, co mě opravdu naplňuje. Okamžitě jsem po tom skočil. A už u toho zůstal.

Dovednosti:
Copywriting – senior, SEO – junior.

Zkušenosti:
Přední český e-shop, několik marketingových agentur a vlastní podnikání.

Profily zaměstnanců > Hana Skálová

Hana Skálová

Profil:
Miluji vizuální komunikaci více než kterýkoli jiný druh komunikace. Grafický design byl vždy velkou součástí mého života a na gymnáziu jsem si díky mému zdravotnímu stavu uvědomila, že potřebuji dělat něco kreativnějšího než se biflovat vzorečky nazpaměť. Nelituji žádného rozhodnutí, protože umělecká škola grafická mi umožnila najít svůj potenciál a dělat co mě baví. Nyní studuji University of Suffolk ve Velké Británii a těším se na další zajímavé výzvy, které mi život přinese.

Dovednosti:
grafický design, webdesign, fotografie, videotvorba

Zkušenosti:
spolupráce s menšími firmami, vlastní tvorba