SPECIALISTA NA ON-LINE MARKETING

Tipy na rozšíření reklamních textů

Mezi rozšíření reklamních inzerátů patří odkazy na podstránky webu. Ty zlepšují kvalitu reklamy, přinášejí vyšší poměr prokliků k počtu zobrazení (CTR) a přispívají k nižší ceně za proklik. Existence odkazů na podstránky zvýší CTR o 20% podle Google. Jak tedy na to?

Rozšíření o odkazy na podstránky

Rozšíření o odkazy na podstránky vedou lidi na konkrétní stránky na webu (například na konkrétní produkt, na stránku s upoutávkou na speciální akci, dopravu zdarma). Rozšíření o odkazy na podstránky lze přidat na úrovni účtu, kampaně nebo reklamní sestavy. Zadáte, co se zobrazí lidem a stránku, kam se má kliknout.

Tip: Používejte odkazy na podstránky na úrovni kampaní
Je lepší vytvářet odkazy na podstránky na úrovni kampaně. Proč? Přizpůsobíte odkazy na míru tak, aby přímo odrážely téma, které návštěvník může hledat. Pokud reklama obsahuje odkazy na podstránky na úrovni účtu, odkazy budou obecnější a návštěvníky nezaujmou tolik, jako odkazy, které jsou konkrétní.    
Výhody odkazů na podstránky
Odkazy na podstránky umožňují využít více reklamního prostoru. Díky tomu jsou reklamy výraznější. Výhodou je i předávání podrobností potenciálním návštěvníkům webu. Je to taková mini-reklama. Odkazy na podstránky jsou řešením, jak vyzdvihnout svátky, omezené nabídky a speciální akce. Texty odkazů se dají snadno měnit a aktualizovat.  
 
Konkrétní příklad z vyhledávání:

Pravidelná kontrola odkazů

Odkazy jsou nenáročné na údržbu. Nicméně je vhodné je procházet a kontrolovat a upravit.

  • Je stránka důležitá pro kampaň?
  • Jak ji pozměnit, aby byla přitažlivější?
  • Kam směřovat návštěvníky?
  • Odpovídá odkaz obsahu, na který se návštěvník dostane?

 

Hledající nebude nadšený, když klikne na nabídku akce a dostane se na stránku, kde zjistí, že nabízená sleva je už neplatná. Nebo když klikne na odkaz produktu a objeví se mu hláška o chybové stránce.

Google s větší pravděpodobností zobrazí rozšíření pro reklamy, které se zobrazují na nejvyšších pozicích.

Závěrem

Nezanedbávejte aktualizaci svých odkazů na podstránky. Rozšíření reklam dávají více prostoru k tomu, aby inzerující zaujali potenciální zákazníky a ti přešli na jejich web. Dávají příležitost uvést určité výhody a funkce nebo konkrétní modely.  

U tvorby rozšíření existují požadavky, které je třeba dodržet. Pokud nejsou respektovány, výsledkem jsou neschválené odkazy na podstránky. To povede k nízkému CTR a k vysoké míře opuštění vstupní stránky.

Nemáte čas se rozšíření reklamy věnovat? Rádi byste využili rozšíření reklamy? Kontaktujte nás.

20 KROKŮ K LEPŠÍMU SEO ZDARMA

Neplaťe za to, co si můžete udělat sami! Stáhněte si e-book, jak svépomocí zoptimalizovat svůj web.

20 kroků k lepšímu SEO

JAK SE ZVIDITELNIT NA INTERNETU?

Přečtěte si také

Tipy na rozšíření reklamních textů

Mezi rozšíření reklamních inzerátů patří odkazy na podstránky webu. Ty zlepšují kvalitu reklamy, přinášejí vyšší poměr prokliků k počtu zobrazení (CTR) a přispívají k nižší ceně za proklik. Existence odkazů na podstránky zvýší CTR o 20% podle Google. Jak tedy na to?

Číst více...

Profily zaměstnanců > Pavel Brabec

Pavel Brabec

Profil:
Po letech stereotypní práce jsem dostal šanci dělat něco nového. On-line marketing jsem se naučil jako samouk. PPC se mění každým dnem a co fungovalo včera, nemusí fungovat dnes. V PTL se starám kromě PPC reklamy o analýzu klíčových slov. 

Dovednosti:
Nastavení a správa kampaní Google Ads a Sklik, analýza klíčových slov.

Zkušenosti:
5 let v marketingové firmě a sociálním podniku.

Profily zaměstnanců > Eva Liberdová

Mgr. Eva Liberdová

Profil:
S marketingem a SEO jsem začala v neziskovce, kde jsem měla na starosti obsah webu a jeho správu. Od roku 2014 se věnuji on-line reklamě, placeným kampaním na Google Ads a Sklik Seznam. Mám složené certifikace Google Ads.

Dovednosti:
Analytika klíčových slov. Analytika konkurence. Marketingové analýzy.
Nastavení, správa, datová analytika kampaní Google Ads a Sklik.

Zkušenosti:
S co nejmenší vynaloženou částkou získat co nejvíce relevantních návštěvníků a potenciálních zákazníků webu a e-shopů. Samotná optimalizace vyžaduje čas, který se vyplatí.

Profily zaměstnanců > Vít Skála

PhDr. Ing. Vít Skála, Ph.D.

Profil:
Patřím mezi první uživatele internetu v ČR. :) Aktivně jej využívám již od roku 1992 a hned od začátku mě tato síť fascinovala. Od roku 1998 se v různých etapách internetem více či méně živím. V roce 2016 jsem založil sociální podnik specializující se na internet marketing. 

Dovednosti:
V rámci PTL se věnuji obchodní činnosti, marketingovým strategiím a snažím se, aby jak naši zaměstnanci, tak zákazníci byli neustále maximálně spokojeni.

Zkušenosti:
V roce 1998 jsem založil první lesnický portál v ČR. Mám za sebou řadu úspěšných i méně úspěšných internetových projektů. ;)

V letech 2002–2003 předseda Centra pro elektronický obchod, odborné sekce České společnosti pro systémovou integraci. Od roku 2016 mimo jiné místopředseda Českého svazu vědeckotechnických společností.

Profily zaměstnanců > Vojtěch Hulinský

Mgr. Vojtěch Hulinský

Profil:
Psaní mě bavilo už odmala, ale nevěřil jsem, že bych se tím mohl živit – a zvolil pragmatičtější vzdělání a zaměstnání. Po několika letech nekreativní a stereotypní práce se mi úplnou náhodou naskytla šance dělat to, co mě opravdu naplňuje. Okamžitě jsem po tom skočil. A už u toho zůstal.

Dovednosti:
Copywriting – senior, SEO – junior.

Zkušenosti:
Přední český e-shop, několik marketingových agentur a vlastní podnikání.

Profily zaměstnanců > Hana Skálová

Hana Skálová

Profil:
Miluji vizuální komunikaci více než kterýkoli jiný druh komunikace. Grafický design byl vždy velkou součástí mého života a na gymnáziu jsem si díky mému zdravotnímu stavu uvědomila, že potřebuji dělat něco kreativnějšího než se biflovat vzorečky nazpaměť. Nelituji žádného rozhodnutí, protože umělecká škola grafická mi umožnila najít svůj potenciál a dělat co mě baví. Nyní studuji University of Suffolk ve Velké Británii a těším se na další zajímavé výzvy, které mi život přinese.

Dovednosti:
grafický design, webdesign, fotografie, videotvorba

Zkušenosti:
spolupráce s menšími firmami, vlastní tvorba