Rozšíření o odkazy na podstránky
Rozšíření o odkazy na podstránky vedou lidi na konkrétní stránky na webu (například na konkrétní produkt, na stránku s upoutávkou na speciální akci, dopravu zdarma). Rozšíření o odkazy na podstránky lze přidat na úrovni účtu, kampaně nebo reklamní sestavy. Zadáte, co se zobrazí lidem a stránku, kam se má kliknout.
Pravidelná kontrola odkazů
Odkazy jsou nenáročné na údržbu. Nicméně je vhodné je procházet a kontrolovat a upravit.
- Je stránka důležitá pro kampaň?
- Jak ji pozměnit, aby byla přitažlivější?
- Kam směřovat návštěvníky?
- Odpovídá odkaz obsahu, na který se návštěvník dostane?
Hledající nebude nadšený, když klikne na nabídku akce a dostane se na stránku, kde zjistí, že nabízená sleva je už neplatná. Nebo když klikne na odkaz produktu a objeví se mu hláška o chybové stránce.
Google s větší pravděpodobností zobrazí rozšíření pro reklamy, které se zobrazují na nejvyšších pozicích.
Závěrem
Nezanedbávejte aktualizaci svých odkazů na podstránky. Rozšíření reklam dávají více prostoru k tomu, aby inzerující zaujali potenciální zákazníky a ti přešli na jejich web. Dávají příležitost uvést určité výhody a funkce nebo konkrétní modely.
U tvorby rozšíření existují požadavky, které je třeba dodržet. Pokud nejsou respektovány, výsledkem jsou neschválené odkazy na podstránky. To povede k nízkému CTR a k vysoké míře opuštění vstupní stránky.
Nemáte čas se rozšíření reklamy věnovat? Rádi byste využili rozšíření reklamy? Kontaktujte nás.