SPECIALISTA NA ON-LINE MARKETING

Odhalte tajemství obsahového marketingu

Co si představíte pod pojmem obsahový marketing (nebo content marketing)? Nesetkali jste se s ním? Přemýšlejte. S obsahovým marketingem se totiž potkáváme denně, aniž bychom si to uvědomovali. Akorát nevíme, že se tak jmenuje ? 

Nevěříte? Tak vás zkusím přesvědčit tímhle článkem a praxí. Jen si teď představte, jak surfujete na internetuhledáte zajímavé blogyodborné článkyfóra, zaměstnáníchcete něco prodatkoupit a pročítáte inzeráty. Stále tápete? Cvak, to všechno je obsahový marketing

Internetový obsahový marketing prezentuje 

Přesně tak. Chcete-li být na internetu vidětdejte o sobě vědět. A co pomáhá? Právě samotné textyNapište je dobře, zaujměte jimi a proměňte návštěvníka v zákazníka. To je celé kouzlo obsahového marketinguPropagujete sebe, značku, produkty, služby a přivádíte na stránky potenciální zájemce. Tvoříte a prezentujete něco užitečného. Výborný a hodnotný obsah přiláká a komunikuje za vás s cílovou skupinou. 

Obsahový marketing patří k dlouhodobějším nástrojům, srovnáváme ho s během na delší trať. Počítejte, že pravý efekt se ukáže za nějaký čas a jeho přínos má mnohem trvalejší charakter, než je tomu například u jednorázové PPC kampaně. Content marketing funguje, i když to zrovna teď není vidět. Pracuje stále, ve dne i v noci. 

Na co se hlavně zaměřit? 

Stanovte si účel samotného obsahu. Pište jednoduše, nejlépe o jedné věci. Motat víc problémů, otázek nebo skutečností do jednoho, se skutečně nevyplácí. Zaměřte se na jazyk vaší cílové skupiny. Dejte si ale pozor na pravopis. Vtipné, kreativní, originální a zábavné texty potěší… teda ne vždycky. Není to priorita. Proto tvořte texty jednoduchéúdernévciťte se do svého klienta. Co zrovna potřebuje? Uveďte konkrétní věci a rozhodně ho vyzvěte k akci ? 

A nakonec? Přečtěte si text očima svého návštěvníka nebo potenciálního zákazníka. 

Co všechno s dobrým obsahem dokážete? 

Díky správně nastavenému obsahovému marketingu: 

  1. Jste vidět na správných místech, 
  2. zvyšujete návštěvnost svého webu, 
  3. budujete důvěru,  
  4. získáváte autoritu značky. 

Využijte potenciál svého bohatého obsahu na maximum ? Dělejte ho dobře a on vás vždy za odměnu dovede k vytouženému cíli.  

Máte zkušenosti s obsahovým marketingem? Co vám konkrétně funguje a naopak? Těšíme se na informace z vaší praxe. Pište prostřednictvím komentářů pod článkem.

20 KROKŮ K LEPŠÍMU SEO ZDARMA

Neplaťe za to, co si můžete udělat sami! Stáhněte si e-book, jak svépomocí zoptimalizovat svůj web.

20 kroků k lepšímu SEO

JAK SE ZVIDITELNIT NA INTERNETU?

Přečtěte si také

Tipy na rozšíření reklamních textů

Mezi rozšíření reklamních inzerátů patří odkazy na podstránky webu. Ty zlepšují kvalitu reklamy, přinášejí vyšší poměr prokliků k počtu zobrazení (CTR) a přispívají k nižší ceně za proklik. Existence odkazů na podstránky zvýší CTR o 20% podle Google. Jak tedy na to?

Číst více...

Profily zaměstnanců > Pavel Brabec

Pavel Brabec

Profil:
Po letech stereotypní práce jsem dostal šanci dělat něco nového. On-line marketing jsem se naučil jako samouk. PPC se mění každým dnem a co fungovalo včera, nemusí fungovat dnes. V PTL se starám kromě PPC reklamy o analýzu klíčových slov. 

Dovednosti:
Nastavení a správa kampaní Google Ads a Sklik, analýza klíčových slov.

Zkušenosti:
5 let v marketingové firmě a sociálním podniku.

Profily zaměstnanců > Eva Liberdová

Mgr. Eva Liberdová

Profil:
S marketingem a SEO jsem začala v neziskovce, kde jsem měla na starosti obsah webu a jeho správu. Od roku 2014 se věnuji on-line reklamě, placeným kampaním na Google Ads a Sklik Seznam. Mám složené certifikace Google Ads.

Dovednosti:
Analytika klíčových slov. Analytika konkurence. Marketingové analýzy.
Nastavení, správa, datová analytika kampaní Google Ads a Sklik.

Zkušenosti:
S co nejmenší vynaloženou částkou získat co nejvíce relevantních návštěvníků a potenciálních zákazníků webu a e-shopů. Samotná optimalizace vyžaduje čas, který se vyplatí.

Profily zaměstnanců > Vít Skála

PhDr. Ing. Vít Skála, Ph.D.

Profil:
Patřím mezi první uživatele internetu v ČR. :) Aktivně jej využívám již od roku 1992 a hned od začátku mě tato síť fascinovala. Od roku 1998 se v různých etapách internetem více či méně živím. V roce 2016 jsem založil sociální podnik specializující se na internet marketing. 

Dovednosti:
V rámci PTL se věnuji obchodní činnosti, marketingovým strategiím a snažím se, aby jak naši zaměstnanci, tak zákazníci byli neustále maximálně spokojeni.

Zkušenosti:
V roce 1998 jsem založil první lesnický portál v ČR. Mám za sebou řadu úspěšných i méně úspěšných internetových projektů. ;)

V letech 2002–2003 předseda Centra pro elektronický obchod, odborné sekce České společnosti pro systémovou integraci. Od roku 2016 mimo jiné místopředseda Českého svazu vědeckotechnických společností.

Profily zaměstnanců > Vojtěch Hulinský

Mgr. Vojtěch Hulinský

Profil:
Psaní mě bavilo už odmala, ale nevěřil jsem, že bych se tím mohl živit – a zvolil pragmatičtější vzdělání a zaměstnání. Po několika letech nekreativní a stereotypní práce se mi úplnou náhodou naskytla šance dělat to, co mě opravdu naplňuje. Okamžitě jsem po tom skočil. A už u toho zůstal.

Dovednosti:
Copywriting – senior, SEO – junior.

Zkušenosti:
Přední český e-shop, několik marketingových agentur a vlastní podnikání.

Profily zaměstnanců > Hana Skálová

Hana Skálová

Profil:
Miluji vizuální komunikaci více než kterýkoli jiný druh komunikace. Grafický design byl vždy velkou součástí mého života a na gymnáziu jsem si díky mému zdravotnímu stavu uvědomila, že potřebuji dělat něco kreativnějšího než se biflovat vzorečky nazpaměť. Nelituji žádného rozhodnutí, protože umělecká škola grafická mi umožnila najít svůj potenciál a dělat co mě baví. Nyní studuji University of Suffolk ve Velké Británii a těším se na další zajímavé výzvy, které mi život přinese.

Dovednosti:
grafický design, webdesign, fotografie, videotvorba

Zkušenosti:
spolupráce s menšími firmami, vlastní tvorba