SPECIALISTA NA ON-LINE MARKETING

Články na téma internet marketingu. Postupně představujeme SEO – optimalizace pro vyhledávače, e-mail marketing, PPC a další související témata.

Tipy na rozšíření reklamních textů

Mezi rozšíření reklamních inzerátů patří odkazy na podstránky webu. Ty zlepšují kvalitu reklamy, přinášejí vyšší poměr prokliků k počtu zobrazení (CTR) a přispívají k nižší ceně za proklik. Existence odkazů na podstránky zvýší CTR o 20% podle Google. Jak tedy na to?

Číst více...

SEO průvodce aneb optimalizace webových stránek – co, kdy a jak?

Představme si SEO v kostce. Search Engine Optimazation, neboli optimalizace webových stránek, představuje disciplínu, jejíž úkol je zajistit, aby se váš web zobrazoval na vybraná klíčová slova a slovní spojení na předních stranách vyhledávačů. Ideálně té první, samozřejmě. Dosáhnete toho pomocí vhodného nastavení formy a obsahu stránky pro automatizované zpracováni v Googlu, Bingu nebo Seznamu.

Číst více...

SEO audit – nejlepší pomocník na cestě za úspěchem

Nemůžete být expertem na všechno. Ano, správný podnikatel je sice sám sobě programátorem, administrátorem, ideamakerem, copywriterem i SEO specialistou, jenže veškeré činnosti, které se s těmi profesemi pojí, ovládá jen částečně. Jistě, pro začátek to stačí, ale polovičatě řešená optimalizace pro vyhledávače znamená i naplnění pouze 50 % potenciálu, který ve vašem projektu dříme. A to je škoda, nemyslíte? Přitom řešení je relativně rychlé, snadné a levné – SEO audit.

Číst více...

Reklama na Facebooku svépomocí vs. péče agentury – jaké jsou (ne)výhody?

Co je pro vás výhodnější – absolvovat kvalitní kurz facebookového marketingu a poté si spravovat promo aktivity na nejpopulárnější sociální síti sami, nebo tuto činnost delegovat na agenturu? Každá varianta má svá pro i proti, a zatímco někomu bude naprosto vyhovovat první alternativa, jiný se najde v druhé. Pojďme si představit výhody i nevýhody obou možností, ať zjistíte, která z nich je pro vás ta pravá.

Číst více...

Co byste měli mít na firemních stránkách?

Tvorba webu (tj. proces od vymýšlení konceptu až po realizaci) je velmi dlouhá a náročná věc. A byť platí, že každá internetová prezentace by měla být originální a jedinečná, tak je potřeba dodržovat určitá obsahová pravidla. Co byste měli mít na firemních stránkách? A jaké informace se tam naopak nehodí?

Číst více...

Tipy na kvalitní brandovou reklamu

Často si myslíme, že náš web či e-shop je na internetu vidět a že si nás lidé najdou. Naše značka, to je náš brand. Značka neboli brand nastavuje očekávání zákazníků a odlišuje nás od konkurence. Brandingem tedy budujeme značku v povědomí lidí. Kampaň na vlastní značku nám může hodně pomoci. Nechceme si přece nechat vyfouknout své místo ve vyhledávání. Kolik lidí nás vidělo? Když nemáme reklamu na svoji značku, neděláme branding. Konkurence je ale o krok napřed.

Číst více...

Jak vytunit reklamy v Skliku

Co je potřeba udělat, aby reklamy byly dobré? Nestačí jen nahrát jednu reklamu a nechat ji zobrazovat po celou dobu, kdy nám kampaň běží. Prací s reklamními texty dosáhneme dobré kvality inzerátů a také si tím snížíme cenu za kliknutí na reklamu a tím náklady na inzerci. Jak tedy na to? Návod vás provede krok za krokem.

Číst více...

Jaká je správná délka titulku v roce 2020?

SEO je velmi dynamická disciplína a její pravidla hry se často za pochodu mění. Jedním z nejdiskutovanějších témat je optimální délka popisku. Ještě před pár lety platilo, že titulek by měl mít správně kolem 80 znaků, ale po nějaké době se doporučovaná cifra zhruba zdvojnásobila. Jak je to teď?

Číst více...

Profily zaměstnanců > Pavel Brabec

Pavel Brabec

Profil:
Po letech stereotypní práce jsem dostal šanci dělat něco nového. On-line marketing jsem se naučil jako samouk. PPC se mění každým dnem a co fungovalo včera, nemusí fungovat dnes. V PTL se starám kromě PPC reklamy o analýzu klíčových slov. 

Dovednosti:
Nastavení a správa kampaní Google Ads a Sklik, analýza klíčových slov.

Zkušenosti:
5 let v marketingové firmě a sociálním podniku.

Profily zaměstnanců > Eva Liberdová

Mgr. Eva Liberdová

Profil:
S marketingem a SEO jsem začala v neziskovce, kde jsem měla na starosti obsah webu a jeho správu. Od roku 2014 se věnuji on-line reklamě, placeným kampaním na Google Ads a Sklik Seznam. Mám složené certifikace Google Ads.

Dovednosti:
Analytika klíčových slov. Analytika konkurence. Marketingové analýzy.
Nastavení, správa, datová analytika kampaní Google Ads a Sklik.

Zkušenosti:
S co nejmenší vynaloženou částkou získat co nejvíce relevantních návštěvníků a potenciálních zákazníků webu a e-shopů. Samotná optimalizace vyžaduje čas, který se vyplatí.

Profily zaměstnanců > Vít Skála

PhDr. Ing. Vít Skála, Ph.D.

Profil:
Patřím mezi první uživatele internetu v ČR. :) Aktivně jej využívám již od roku 1992 a hned od začátku mě tato síť fascinovala. Od roku 1998 se v různých etapách internetem více či méně živím. V roce 2016 jsem založil sociální podnik specializující se na internet marketing. 

Dovednosti:
V rámci PTL se věnuji obchodní činnosti, marketingovým strategiím a snažím se, aby jak naši zaměstnanci, tak zákazníci byli neustále maximálně spokojeni.

Zkušenosti:
V roce 1998 jsem založil první lesnický portál v ČR. Mám za sebou řadu úspěšných i méně úspěšných internetových projektů. ;)

V letech 2002–2003 předseda Centra pro elektronický obchod, odborné sekce České společnosti pro systémovou integraci. Od roku 2016 mimo jiné místopředseda Českého svazu vědeckotechnických společností.

Profily zaměstnanců > Vojtěch Hulinský

Mgr. Vojtěch Hulinský

Profil:
Psaní mě bavilo už odmala, ale nevěřil jsem, že bych se tím mohl živit – a zvolil pragmatičtější vzdělání a zaměstnání. Po několika letech nekreativní a stereotypní práce se mi úplnou náhodou naskytla šance dělat to, co mě opravdu naplňuje. Okamžitě jsem po tom skočil. A už u toho zůstal.

Dovednosti:
Copywriting – senior, SEO – junior.

Zkušenosti:
Přední český e-shop, několik marketingových agentur a vlastní podnikání.

Profily zaměstnanců > Hana Skálová

Hana Skálová

Profil:
Miluji vizuální komunikaci více než kterýkoli jiný druh komunikace. Grafický design byl vždy velkou součástí mého života a na gymnáziu jsem si díky mému zdravotnímu stavu uvědomila, že potřebuji dělat něco kreativnějšího než se biflovat vzorečky nazpaměť. Nelituji žádného rozhodnutí, protože umělecká škola grafická mi umožnila najít svůj potenciál a dělat co mě baví. Nyní studuji University of Suffolk ve Velké Británii a těším se na další zajímavé výzvy, které mi život přinese.

Dovednosti:
grafický design, webdesign, fotografie, videotvorba

Zkušenosti:
spolupráce s menšími firmami, vlastní tvorba