SPECIALISTA NA ON-LINE MARKETING

Objevte ty nejlepší nástroje marketingu pro váš business

Snažíte se uspět v internetovém marketingu a stále máte pocit, že jste někde jinde než vaše konkurence? Využíváte všechny dostupné správně nastavené online marketingové nástroje? Pochybujete? Pokusíme se pomoct a poradit.

Zvolte si správné marketingové nástroje

Budujte značku, vše dobře uchopte a získejte výhodu před konkurencí. Naplánujte ve správný čas prodejní kampaněOslovte zákazníky ve fázi ochoty nakupování a hledání právě vašich produktů a služeb. Využijte na maximum marketingové nástroje. Jen tak dosáhnete v online světě úspěchu a budete mít všechno pod kontrolou.

Taky používáme online nástroje marketingu

Podělíme se s vámi o zkušenosti s některými nástroji marketingu, které pro naši práci využíváme. Máme s nimi zkušenosti a v praxi se úspěšně osvědčily.

Facebook

Marketingový nástroj současnosti. Sociální sítě vládnou světem. Prezentujte se na Facebooku a snadno si jeho prostřednictvím vytvořte reklamní kampaňPropagujte produkty, služby, ale třeba i události (přednášky, semináře), které pořádáte nebo se jich chcete zúčastnit. A přitom nemusíte finančně vykrvácet ? Ovšem profi podpora pomůže vše urychlit. My doporučujeme využít Business Manager. Spravujeme v něm vlastní profil Váš příběh i stránky klientů.

Instagram

Na „Instáči“ to poslední dobou skutečně frčí. Už i firmy si začínají zvykat podřizují se současnému modernímu trendu. Fotky, videa, správně zvolené hastagy a nastavené kampaně dokážou doslova zázraky. Chcete se dozvědět víc? Přečtěte si článek na tohle téma.

Články/blog na webu a jeho celkový obsah

Základ toho, jaký obrázek si o vás lidé udělají. Ať se na web dostanou zcela náhodou, kliknutím na nějakou reklamu nebo na doporučení jiného zákazníka/klienta. Samotný obsah se stává klíčem úspěšnosti internetových stránek. Určitě dbejte na pravopis a správně zvolte i ukotvěte v textu klíčová slova.

AdWords

Slouží k nastavení, spuštění a kontrole reklamních kampaní v síti Google. Uvažujete o AdWords? Základní informace o inzerci ve vyhledávací a obsahové síti jsme shrnuli v jednom článku, kde se dozvíte další praktické informace. Lámete si hlavu, jaký formát reklamy je ten pravý? Opět máme pro vás tip?

Sklik

Založte si účet na Seznamu a začněte používat tento reklamní nástroj marketingu. I když na první pohled je síť Seznamu Sklik velmi podobná síti Google AdWords, princip fungování a nastavování reklam je tady úplně jiný. Nechcete se do toho pustit sami nebo máte nedostatek času na spravování PPC systému na Seznam.cz? Využijte profesionální podporu a usnadníte si práci 😉

Výčet základních nástrojů marketingu, které používáme pro naši práci. Vyzkoušené a osvědčené v praxi. Jak jste na tom vy? Jaké nástroje marketingu používáte vy? Co se ukázalo být tím správným krokem a co naopak ne? Neostýchejte se a napište nám do komentářů pod článkem.

20 KROKŮ K LEPŠÍMU SEO ZDARMA

Neplaťe za to, co si můžete udělat sami! Stáhněte si e-book, jak svépomocí zoptimalizovat svůj web.

20 kroků k lepšímu SEO

JAK SE ZVIDITELNIT NA INTERNETU?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přečtěte si také

Tipy na rozšíření reklamních textů

Mezi rozšíření reklamních inzerátů patří odkazy na podstránky webu. Ty zlepšují kvalitu reklamy, přinášejí vyšší poměr prokliků k počtu zobrazení (CTR) a přispívají k nižší ceně za proklik. Existence odkazů na podstránky zvýší CTR o 20% podle Google. Jak tedy na to?

Číst více...

Profily zaměstnanců > Pavel Brabec

Pavel Brabec

Profil:
Po letech stereotypní práce jsem dostal šanci dělat něco nového. On-line marketing jsem se naučil jako samouk. PPC se mění každým dnem a co fungovalo včera, nemusí fungovat dnes. V PTL se starám kromě PPC reklamy o analýzu klíčových slov. 

Dovednosti:
Nastavení a správa kampaní Google Ads a Sklik, analýza klíčových slov.

Zkušenosti:
5 let v marketingové firmě a sociálním podniku.

Profily zaměstnanců > Eva Liberdová

Mgr. Eva Liberdová

Profil:
S marketingem a SEO jsem začala v neziskovce, kde jsem měla na starosti obsah webu a jeho správu. Od roku 2014 se věnuji on-line reklamě, placeným kampaním na Google Ads a Sklik Seznam. Mám složené certifikace Google Ads.

Dovednosti:
Analytika klíčových slov. Analytika konkurence. Marketingové analýzy.
Nastavení, správa, datová analytika kampaní Google Ads a Sklik.

Zkušenosti:
S co nejmenší vynaloženou částkou získat co nejvíce relevantních návštěvníků a potenciálních zákazníků webu a e-shopů. Samotná optimalizace vyžaduje čas, který se vyplatí.

Profily zaměstnanců > Vít Skála

PhDr. Ing. Vít Skála, Ph.D.

Profil:
Patřím mezi první uživatele internetu v ČR. :) Aktivně jej využívám již od roku 1992 a hned od začátku mě tato síť fascinovala. Od roku 1998 se v různých etapách internetem více či méně živím. V roce 2016 jsem založil sociální podnik specializující se na internet marketing. 

Dovednosti:
V rámci PTL se věnuji obchodní činnosti, marketingovým strategiím a snažím se, aby jak naši zaměstnanci, tak zákazníci byli neustále maximálně spokojeni.

Zkušenosti:
V roce 1998 jsem založil první lesnický portál v ČR. Mám za sebou řadu úspěšných i méně úspěšných internetových projektů. ;)

V letech 2002–2003 předseda Centra pro elektronický obchod, odborné sekce České společnosti pro systémovou integraci. Od roku 2016 mimo jiné místopředseda Českého svazu vědeckotechnických společností.

Profily zaměstnanců > Vojtěch Hulinský

Mgr. Vojtěch Hulinský

Profil:
Psaní mě bavilo už odmala, ale nevěřil jsem, že bych se tím mohl živit – a zvolil pragmatičtější vzdělání a zaměstnání. Po několika letech nekreativní a stereotypní práce se mi úplnou náhodou naskytla šance dělat to, co mě opravdu naplňuje. Okamžitě jsem po tom skočil. A už u toho zůstal.

Dovednosti:
Copywriting – senior, SEO – junior.

Zkušenosti:
Přední český e-shop, několik marketingových agentur a vlastní podnikání.

Profily zaměstnanců > Hana Skálová

Hana Skálová

Profil:
Miluji vizuální komunikaci více než kterýkoli jiný druh komunikace. Grafický design byl vždy velkou součástí mého života a na gymnáziu jsem si díky mému zdravotnímu stavu uvědomila, že potřebuji dělat něco kreativnějšího než se biflovat vzorečky nazpaměť. Nelituji žádného rozhodnutí, protože umělecká škola grafická mi umožnila najít svůj potenciál a dělat co mě baví. Nyní studuji University of Suffolk ve Velké Británii a těším se na další zajímavé výzvy, které mi život přinese.

Dovednosti:
grafický design, webdesign, fotografie, videotvorba

Zkušenosti:
spolupráce s menšími firmami, vlastní tvorba