SPECIALISTA NA ON-LINE MARKETING

Objevte ty nejlepší nástroje marketingu pro váš business

Snažíte se uspět v internetovém marketingu a stále máte pocit, že jste někde jinde než vaše konkurence? Využíváte všechny dostupné správně nastavené online marketingové nástroje? Pochybujete? Pokusíme se pomoct a poradit.

Zvolte si správné marketingové nástroje

Budujte značku, vše dobře uchopte a získejte výhodu před konkurencí. Naplánujte ve správný čas prodejní kampaněOslovte zákazníky ve fázi ochoty nakupování a hledání právě vašich produktů a služeb. Využijte na maximum marketingové nástroje. Jen tak dosáhnete v online světě úspěchu a budete mít všechno pod kontrolou.

Taky používáme online nástroje marketingu

Podělíme se s vámi o zkušenosti s některými nástroji marketingu, které pro naši práci využíváme. Máme s nimi zkušenosti a v praxi se úspěšně osvědčily.

Facebook

Marketingový nástroj současnosti. Sociální sítě vládnou světem. Prezentujte se na Facebooku a snadno si jeho prostřednictvím vytvořte reklamní kampaňPropagujte produkty, služby, ale třeba i události (přednášky, semináře), které pořádáte nebo se jich chcete zúčastnit. A přitom nemusíte finančně vykrvácet ? Ovšem profi podpora pomůže vše urychlit. My doporučujeme využít Business Manager. Spravujeme v něm vlastní profil Váš příběh i stránky klientů.

Instagram

Na „Instáči“ to poslední dobou skutečně frčí. Už i firmy si začínají zvykat podřizují se současnému modernímu trendu. Fotky, videa, správně zvolené hastagy a nastavené kampaně dokážou doslova zázraky. Chcete se dozvědět víc? Přečtěte si článek na tohle téma.

Články/blog na webu a jeho celkový obsah

Základ toho, jaký obrázek si o vás lidé udělají. Ať se na web dostanou zcela náhodou, kliknutím na nějakou reklamu nebo na doporučení jiného zákazníka/klienta. Samotný obsah se stává klíčem úspěšnosti internetových stránek. Určitě dbejte na pravopis a správně zvolte i ukotvěte v textu klíčová slova.

AdWords

Slouží k nastavení, spuštění a kontrole reklamních kampaní v síti Google. Uvažujete o AdWords? Základní informace o inzerci ve vyhledávací a obsahové síti jsme shrnuli v jednom článku, kde se dozvíte další praktické informace. Lámete si hlavu, jaký formát reklamy je ten pravý? Opět máme pro vás tip?

Sklik

Založte si účet na Seznamu a začněte používat tento reklamní nástroj marketingu. I když na první pohled je síť Seznamu Sklik velmi podobná síti Google AdWords, princip fungování a nastavování reklam je tady úplně jiný. Nechcete se do toho pustit sami nebo máte nedostatek času na spravování PPC systému na Seznam.cz? Využijte profesionální podporu a usnadníte si práci 😉

Výčet základních nástrojů marketingu, které používáme pro naši práci. Vyzkoušené a osvědčené v praxi. Jak jste na tom vy? Jaké nástroje marketingu používáte vy? Co se ukázalo být tím správným krokem a co naopak ne? Neostýchejte se a napište nám do komentářů pod článkem.

20 KROKŮ K LEPŠÍMU SEO ZDARMA

Neplaťe za to, co si můžete udělat sami! Stáhněte si e-book, jak svépomocí zoptimalizovat svůj web.

20 kroků k lepšímu SEO

JAK SE ZVIDITELNIT NA INTERNETU?

Přečtěte si také

Tipy na rozšíření reklamních textů

Mezi rozšíření reklamních inzerátů patří odkazy na podstránky webu. Ty zlepšují kvalitu reklamy, přinášejí vyšší poměr prokliků k počtu zobrazení (CTR) a přispívají k nižší ceně za proklik. Existence odkazů na podstránky zvýší CTR o 20% podle Google. Jak tedy na to?

Číst více...

Profily zaměstnanců > Pavel Brabec

Pavel Brabec

Profil:
Po letech stereotypní práce jsem dostal šanci dělat něco nového. On-line marketing jsem se naučil jako samouk. PPC se mění každým dnem a co fungovalo včera, nemusí fungovat dnes. V PTL se starám kromě PPC reklamy o analýzu klíčových slov. 

Dovednosti:
Nastavení a správa kampaní Google Ads a Sklik, analýza klíčových slov.

Zkušenosti:
5 let v marketingové firmě a sociálním podniku.

Profily zaměstnanců > Eva Liberdová

Mgr. Eva Liberdová

Profil:
S marketingem a SEO jsem začala v neziskovce, kde jsem měla na starosti obsah webu a jeho správu. Od roku 2014 se věnuji on-line reklamě, placeným kampaním na Google Ads a Sklik Seznam. Mám složené certifikace Google Ads.

Dovednosti:
Analytika klíčových slov. Analytika konkurence. Marketingové analýzy.
Nastavení, správa, datová analytika kampaní Google Ads a Sklik.

Zkušenosti:
S co nejmenší vynaloženou částkou získat co nejvíce relevantních návštěvníků a potenciálních zákazníků webu a e-shopů. Samotná optimalizace vyžaduje čas, který se vyplatí.

Profily zaměstnanců > Vít Skála

PhDr. Ing. Vít Skála, Ph.D.

Profil:
Patřím mezi první uživatele internetu v ČR. :) Aktivně jej využívám již od roku 1992 a hned od začátku mě tato síť fascinovala. Od roku 1998 se v různých etapách internetem více či méně živím. V roce 2016 jsem založil sociální podnik specializující se na internet marketing. 

Dovednosti:
V rámci PTL se věnuji obchodní činnosti, marketingovým strategiím a snažím se, aby jak naši zaměstnanci, tak zákazníci byli neustále maximálně spokojeni.

Zkušenosti:
V roce 1998 jsem založil první lesnický portál v ČR. Mám za sebou řadu úspěšných i méně úspěšných internetových projektů. ;)

V letech 2002–2003 předseda Centra pro elektronický obchod, odborné sekce České společnosti pro systémovou integraci. Od roku 2016 mimo jiné místopředseda Českého svazu vědeckotechnických společností.

Profily zaměstnanců > Vojtěch Hulinský

Mgr. Vojtěch Hulinský

Profil:
Psaní mě bavilo už odmala, ale nevěřil jsem, že bych se tím mohl živit – a zvolil pragmatičtější vzdělání a zaměstnání. Po několika letech nekreativní a stereotypní práce se mi úplnou náhodou naskytla šance dělat to, co mě opravdu naplňuje. Okamžitě jsem po tom skočil. A už u toho zůstal.

Dovednosti:
Copywriting – senior, SEO – junior.

Zkušenosti:
Přední český e-shop, několik marketingových agentur a vlastní podnikání.

Profily zaměstnanců > Hana Skálová

Hana Skálová

Profil:
Miluji vizuální komunikaci více než kterýkoli jiný druh komunikace. Grafický design byl vždy velkou součástí mého života a na gymnáziu jsem si díky mému zdravotnímu stavu uvědomila, že potřebuji dělat něco kreativnějšího než se biflovat vzorečky nazpaměť. Nelituji žádného rozhodnutí, protože umělecká škola grafická mi umožnila najít svůj potenciál a dělat co mě baví. Nyní studuji University of Suffolk ve Velké Británii a těším se na další zajímavé výzvy, které mi život přinese.

Dovednosti:
grafický design, webdesign, fotografie, videotvorba

Zkušenosti:
spolupráce s menšími firmami, vlastní tvorba