Snažíte se uspět v internetovém marketingu a stále máte pocit, že jste někde jinde než vaše konkurence? Využíváte všechny dostupné a správně nastavené online marketingové nástroje? Pochybujete? Pokusíme se pomoct a poradit.
Zvolte si správné marketingové nástroje
Budujte značku, vše dobře uchopte a získejte výhodu před konkurencí. Naplánujte ve správný čas prodejní kampaně. Oslovte zákazníky ve fázi ochoty nakupování a hledání právě vašich produktů a služeb. Využijte na maximum marketingové nástroje. Jen tak dosáhnete v online světě úspěchu a budete mít všechno pod kontrolou.
Taky používáme online nástroje marketingu
Podělíme se s vámi o zkušenosti s některými nástroji marketingu, které pro naši práci využíváme. Máme s nimi zkušenosti a v praxi se úspěšně osvědčily.
Marketingový nástroj současnosti. Sociální sítě vládnou světem. Prezentujte se na Facebooku a snadno si jeho prostřednictvím vytvořte reklamní kampaň. Propagujte produkty, služby, ale třeba i události (přednášky, semináře), které pořádáte nebo se jich chcete zúčastnit. A přitom nemusíte finančně vykrvácet ? Ovšem profi podpora pomůže vše urychlit. My doporučujeme využít Business Manager. Spravujeme v něm vlastní profil Váš příběh i stránky klientů.
Na „Instáči“ to poslední dobou skutečně frčí. Už i firmy si začínají zvykat a podřizují se současnému modernímu trendu. Fotky, videa, správně zvolené hastagy a nastavené kampaně dokážou doslova zázraky. Chcete se dozvědět víc? Přečtěte si článek na tohle téma.
Články/blog na webu a jeho celkový obsah
Základ toho, jaký obrázek si o vás lidé udělají. Ať se na web dostanou zcela náhodou, kliknutím na nějakou reklamu nebo na doporučení jiného zákazníka/klienta. Samotný obsah se stává klíčem úspěšnosti internetových stránek. Určitě dbejte na pravopis a správně zvolte i ukotvěte v textu klíčová slova.
AdWords
Slouží k nastavení, spuštění a kontrole reklamních kampaní v síti Google. Uvažujete o AdWords? Základní informace o inzerci ve vyhledávací a obsahové síti jsme shrnuli v jednom článku, kde se dozvíte další praktické informace. Lámete si hlavu, jaký formát reklamy je ten pravý? Opět máme pro vás tip?
Sklik
Založte si účet na Seznamu a začněte používat tento reklamní nástroj marketingu. I když na první pohled je síť Seznamu Sklik velmi podobná síti Google AdWords, princip fungování a nastavování reklam je tady úplně jiný. Nechcete se do toho pustit sami nebo máte nedostatek času na spravování PPC systému na Seznam.cz? Využijte profesionální podporu a usnadníte si práci 😉
Výčet základních nástrojů marketingu, které používáme pro naši práci. Vyzkoušené a osvědčené v praxi. Jak jste na tom vy? Jaké nástroje marketingu používáte vy? Co se ukázalo být tím správným krokem a co naopak ne? Neostýchejte se a napište nám do komentářů pod článkem.